עברו הסרת משקפיים – וראו את הטרנדים היפים של 2019

אילו טרנדים חמים מצפים לנו בתחום היופי באביב-קיץ 2019? זה הזמן להרכיב משקפיים (או פשוט לעבור הסרת משקפיים בלייזר) ולראות מה מתכננים לנו מעצבי האופנה המובילים

כמו בכל שנה, גם השנה יסמנו תצוגות האופנה מטעם המותגים המובילים, שנועלות את החורף, את הטרנדים שעומדים להגיע עלינו לטובה באביב-קיץ בשנה הבאה. הנה כמה סנוניות מאחורי-ולפני הקלעים שמרמזות מה הולך להיות לוהט באביב-קיץ 2019.

ציפורניים – ללכת עד הסוף

אם מעצבי ציפורניים מאחורי הקלעים ברוב תצוגות אופנה התבקשו בדרך כלל להסתפק בעיצוב ציפורניים מינורי וחיוור, שבוע האופנה של ניו יורק דווקא התאפיין בעיצובי ציפורניים נועזים ויוצאי דופן, ואביב-קיץ 2019 לא מאכזב מהבחינה הזו. הקו השנה – כמה שיותר מקושט, צבעוני, הדפסי ומשובץ אבנים טובות, ככה יותר טוב. כבר לא צריך לעבור הסרת משקפיים בלייזר כדי להבחין במניקור.

פוני ילדותי

פוני קצרצר מעל לקו האמצע של המצח, לא פעם כזה שנחתך באופן לא סימטרי, הופך למראה יותר ויותר נפוץ בקרב דוגמניות בתצוגות שמבשרות את אביב-קיץ 2019. המראה הפרינג'י נועד לייצר את התחושה השובבית כאילו הדוגמניות סיפרו את עצמן מאחורי הקלעים, והולך מצוין גם עם טרנד סרטי הראש (בהמשך). יש לציין, שלא תמיד נוח לבחור בפוני קצר כשמרכיבים משקפיים, כי קצוות השיער עלולים להיתקל במסגרת. לכן, יתכן שגם הפעם מי שעברו הסרת משקפיים בלייזר ייהנו מיתרון.

עיני-חתול

עד כמה היד שלך מיומנת כשזה מגיע לשימוש באייליינר? העונה עיני-החתול שודרגו מהגרסה המרוחה והמטושטשת לתיחום בעל גבולות ברורים ומדויקים, המאריך את מסגרת העיניים ומעניק להן מראה גיאומטרי. אם אתם רוצים להשוויץ באיפור המושקע שלכם ללא משקפיים, תוכלו לעבור כאן אצלנו באמריקן לייזר, הסרת משקפיים בלייזר באמצעות טכנולוגיית ה-EBK המתקדמת. הסרת משקפיים בלייזר בעזרת טכנולוגיה זו, מקצרת את משך ההחלמה ומצמצת את תופעות הלוואי.

הסרת משקפיים בלייזר

מראה "הרגע יצאתי מהקוסמטיקאית"

עור יפה ובריא מעולם לא יצא מהאופנה אבל בעונה הנוכחית הוא ממש מככב. המראה הטבעי המדמה מצב בו הדוגמנית יצאה כרגע מטיפול פנים הפך לטרנד רוחבי בתצוגות. משלים אותו עיצוב שיער משוח לאחור כדי להדגיש את העור המוזן והבריא ואת עצמות הלחיים. למעשה מוצרים לטיפוח העור תפסו השנה לא פחות מקום מאחורי הקלעים של התצוגות מאשר תכשירי איפור. הסרת משקפיים בלייזר מאפשרת, כמובן, להדגיש את עור הפנים הזוהר.

סרטי שיער

אקססוריז לשיער הוא טרנד שהולך ותופס תאוצה בעונות האחרונות, החל מקליפסים למיניהם דרך קשתות לשיער וכלה בכובעי ברט. אביב-קיץ 2019 היא ללא ספק עונת סרטי השיער, אם זה סרטים אלסטיים בסטייל שלקוח מעולם הריקוד (דיור), גרסת הסאטן המשובצת אבני חן (פראדה) ועד הפרשנות המעוטרת בכבדות (סימון ראשה). מעולם לא היה יפה וטרנדי יותר לאסוף שיער.