הסרת שיער בלייזר: הכירו את מכשירי ה"ווקטוס" וה"קנדלה"

באמריקן לייזר מחכים לכם המכשירים המתקדמים בעולם לביצוע הסרת שיער בלייזר. הכירו את מכשירי "וקטוס" ו"קנדלה"

מאז שהתגלתה יכולתה של קרן הלייזר לדכא צמיחה מחודשת של שיער, נהנים נשים וגברים רבים ברחבי העולם מגוף חלק ומפטור מטרדות הסרת השיער. בשני העשורים האחרונים נרתמים המדע והטכנולוגיה לשיפור עקבי של המכשור המשמש להסרת השיער באמצעות לייזר, כדי לייעל את אפקטיביות הטיפול – ובמקביל להקל על המטופלים.

שני מכשירים חדשניים שפותחו בשנים האחרונות מאפשרים למעוניינים בעור חלק ונטול שיער-גוף להשיג את מבוקשם ביתר קלות, מהירות ועם פחות תופעות לוואי.

"קנדלה" – הסרת שיער בלייזר עם מנגנון קירור מתקדם

יחודו של מכשיר ה"קנדלה" מבית סינרון הבינלאומית, הוא במנגנון הקירור שנועד להפחית את תחושות הכאב שעשויות להופיע בטיפול, כך שהוא מתאים למטופלים רגישים לכאב. מנגנון קירור הדינמי במכשיר זה מפזר אויר קר על העור לפני המגע עם הלייזר (במקום אחריו במכשירים אחרים) ובכך מסייע לצמצם את תחושת הכאב העלולה להתעורר בטיפול. כמו כן, הטכנולוגיה המתקדמת של ה"קנדלה" מאפשרת לבצע הסרה מדויקת ומותאמת לסוג השיער של המטופל, ובכך הופכת את ההליך לכזה שמתאים לבעלי גוונים שונים של עור. יעילות ה"קנדלה" באה לידי ביטוי למשל בטיפול בשיער פלומתי ודק ומאפשרת לבצע את ההליך גם באזורים עדינים בגוף (למשל הפנים) ומייתרת הכנות כמו גילוח, שהמטופלים מתבקשים לעבור במכשירים אחרים. יותר מ-10,000 רופאים ברחבי העולם משתמשים במכשיר המצפה לכם בסניפי אמריקן לייזר.

"וקטוס" – הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה מתקדמת

יתרונו של מכשיר ה"ווקטוס" אותו מייצרת חברת "פלומר" הידועה, שהוא ממכשירי הלייזר החדשניים בעולם, הוא בידית הטיפול הגדולה שלו, אשר מאפשרת קיצור משמעותי של זמן הטיפול וכיסוי שטחי-עור נרחבים יותר – בזמן קצר ביותר. כמו כן שולב ב"ווקטוס" חיישן שמודד את כמות המלנין בעור (המרכיב שהצפיפות שלו קובעת את גוון העור). הנתונים שמתקבלים מהחיישן מאפשרים למכשיר ה"ווקטוס" לשקלל באופן ממוחשב פרמטרים שונים החשובים לביצוע הסרת שיער בלייזר, כמו צבע עור, צפיפות השערה, צבעה ועובייה. כך, יכולה המערכת לבצע התאמה מלאה בין גוון העור של המטופל או המטופלת וסוג השערה, לבין קרן הלייזר שהמכשיר ישגר לעברה. גם ב"ווקטוס", כמו ב"קנדלה", הותקנה ידית קירור המפחיתה את רמת הכאב בטיפול.

שני המכשירים המשמשים לצורך הסרת שיער בלייזר, מחכים לכם אצלנו ברשת אמריקן לייזר, לצד צוותים מיומנים, פיקוח רפואי וניסיון רב כחברת האסתטיקה הרפואית המובילה בישראל. באמריקן לייזר תוכלו גם ליהנות מחבילות הסרת שיער ללא הגלה – עד לתוצאה.

למידע על הסרת שיער בלייזר ברשת אמריקן לייזר, כתבו לנו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר