הסרת משקפיים בלייזר – 4 דברים שכדאי לדעת על EBK

חולמים לעבור הסרת משקפיים בלייזר? זה הזמן להכיר את שיטת EBK ההופכת את ההליך לפשוט וקל מתמיד. קראו 4 דברים שכדאי לדעת עליה!

קשה להסביר את אי הנוחות שבהרכבת משקפיים או עדשות מגע למי שלא מתמודד עמה יום יום. מי שעברו טיפול הסרת משקפיים בלייזר, מדווחים שמדובר בהליך משנה חיים, לא פחות. עבור רבים, הפרידה מהמשקפיים או מהעדשות, מספקת הקלה שתורמת להנאתם מחייהם.

EBK

אולם לא מעט מטופלים מתלבטים לגבי ביצוע הסרת משקפיים בלייזר בשל חששות שונים. למי שחושש, כדאי לדעת ששיטה חדשה בתחום, הנקראת EBK, מאפשרת ביצוע הסרת משקפיים בלייזר תוך חשיפה נמוכה מאוד לסיכונים, כשהיא מאפשרת במקרים רבים קיצור משמעותי של זמן ההחלמה, וע"פ המחקרים – גם מפחיתה את תופעות הלוואי. כל אלה הופכים את ה-EBK לשיטה אפקטיבית ובטוחה לביצוע הסרת משקפיים בלייזר, מה שעשוי להקל על קבלת ההחלטה. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על EBK:

  1. פיתוח כחול לבן – טכנולוגיית ה-EBK פותחה פה בישראל על ידי רופאים בכירים וחוקרים מנוסים, וזכתה להערכה ברחבי העולם, כמו גם לאישורים של גורמים מוסמכים באירופה ובארה"ב.
  2. הכנה איכותית – היתרון העיקרי של השיטה הוא בשיפור משמעותי של שלבי ההכנה לניתוח. לפני כל טיפול הסרת משקפיים בלייזר (המבוצע בקרנית העין), מוסרת רקמת האפיתל שעל הקרנית. ההחלמה מהניתוח היא למעשה החלמת רקמת האפיתל והתחדשותה. בשיטת EBK, גילוף רקמת האפיתל מתבצע באמצעות מכשור הנקרא EPICLEAR, המאפשר הסרה עדינה ומדויקת של שכבת האפיתל שעל קרנית העין מבלי לפגוע בקרנית. לקיטת תאי האפיתל באמצעות שיטת EBK מונעת טראומה מיותרת משכבת הקרנית. שכבת האפיתל עוברת התחדשות מלאה וטבעית, ללא צלקות, לאחר הסרת משקפיים בלייזר.
  3. תוצאות מעולות – ממחקר שהתבצע בקרב מטופלים שעברו הסרת משקפיים בלייזר בשיטת EBK, עלה כי מספר תופעות הלוואי שליוו את ההחלמה פחת, דבר שהקל מאוד את התמודדות המטופלים עם הימים הראשונים לאחר הניתוח.
  4. בלעדית ברשת אמריקן לייזר – שיטת EBK לטיפולי הסרת משקפיים בלייזר מיושמת בישראל באופן בלעדי ברשת אמריקן לייזר, בה מבוצעים הטיפולים על ידי רופאי עיניים מנוסים, באמצעות טכנולוגיה מהמובילות בעולם.

לבדיקת התאמה יסודית ללא תשלום להסרת משקפיים בלייזר באמצעות EBK, השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר!