לא רק הקפאת שומן – כך שמן יעזור לכם להיראות טוב

חנוכה כאן, ולפני שתמהרו להימנע משמן מחשש שתזדקקו לטיפולי הקפאת שומן, כדאי שתכירו דרכים שבהן שמן יכול דווקא לעזור לכם להיראות יפים מתמיד

  1. ריפוי העור וסיוע לטיפול באקנה

אחד היתרונות של שמן שקדים הוא היכולת שלו לחדור את העור בקלות, מה שמסייע לריכוך ולניקוי של לכלוך ומזהמים שונים שהצטברו בנקבוביות העור ואפילו בשיער. עובדה זו עשויה לעזור גם במניעה של "ראשים שחורים" ופצעונים. הודות לויטמין A שהשמן עשיר בו, הוא עשוי לעזור אפילו במקרים של חטטת (אקנה) חמורה.

באותו עניין נחלץ לעזרתכם גם שמן הארגן, הידוע גם בשם 'שמן מרוקאי' ושנחשב לאחד השמנים היקרים והטהורים בעולם. בנוסף לזירוז תהליך הריפוי הוא מכיל חומצות שומן וויטמין E שעוזרים להרגיע את העור הסובל מגירוי מתמיד. הארגן מקל מאוד על תחושת הגירוד והצריבה או העקצוץ הנלוות לפצעונים, ומריחת כמות קטנה מאד ממנו עשויה להשפיע באופן מידי על מצבו של העור. אם שמן שקדים לא מספיק לכם, באמריקן לייזר אנו גם מציעים טיפול באקנה באמצעות טכנולוגיה מבוססת אור.

טיפול פנים לסלפי

  1. חיזוק הציפורניים

אם אתם סובלים מציפורניים סדוקות או שבירות, שמן שקדים עשיר באבץ שעשוי לחזק את הציפורניים ולהטמיע בהן ויטמינים מקבוצת B וברזל. חשוב להתמיד בטיפול כדי לחדש את התחזוקה ולאפשר לציפורניים להחלים באופן רציף. גם שמן הארגן יעיל מאוד בחיזוק הציפורניים, לכן כדאי מאוד לעסות את ציפורני הידיים והרגליים במעט שמן ארגן לפני מריחת הלק, במיוחד אם מדובר בלק ג׳ל.

  1. מסיכה לשיער יבש

בשנים האחרונות תופס שמן הקוקוס מקום של כבוד לא רק במזווה כי אם גם בארון התרופות והטיפוח שלנו. מסכה משמן קוקוס, שמן זית ודבש תאפשר להפוך את שמן הקוקוס למבריק ולמרכך טבעי לשיער בעוד ששמן הזית ירכך ויזין שיער יבש, פגום ו"עייף". לסיום יהיה זה הדבש שיעשיר את השיער בלחות.

מסכה אפשרית נוספת היא מסכה משמן ארגן, המופק מחרצניו של אגוז מעץ אגוז הארגן הגדל בדרום מערב מרוקו. שמן הארגן משקם שיער מפגעי מזג האוויר ומהכימיקלים המצויים בשמפו ובמרכך. מספר טיפות ממנו מספיקות כדי לצפות את השיער בשכבת לחות ולהעניק לשיער ברק ורכות.

  1. משכך, מרגיע ומבריא גירוי וגירוד על קרקפת יבשה

שמן הארגן רב היתרונות מצוין גם במקרה של קרקפת יבשה ומתקלפת – בעיקר בחורף. הפתרון פשוט – יש לעסות כמה טיפות של השמן אל עור הקרקפת כ-20 דקות לפני המקלחת, להניח להן להיספג ואז לשטוף במים חמימים. גם כאן אפשר להשתמש בשמן שקדים שנחשב לשמן עדין והיפואלרגני.

  1. הסרת עיגולים שחורים מסביב לעיניים

העור שמקיף את העין הוא עדין ונוטה להינזק ולהתייבש בקלות. טיפול בשמן עדין עשוי לסייע להגן עליו ולטפח אותו. גם כאן שמן השקדים יכול להיות לעזר. יש למרוח מספר טיפות על העור מסביב לעין בכל לילה לפני השינה. הקפידו לבצע את המריחה בטפיחות עדינות שיספיגו את השמן בעור ולא יפצעו אותו. את התוצאות תוכלו לראות לאחר כשבועיים.

אם אתם מתמודדים עם עיגולים שחורים עיקשים מתחת לעיניים, לנו באמריקן לייזר יש טיפול יעיל גם לכך, באמצעות הזרקת חומרי מילוי טבעיים.

הקפאת שומן באמריקן לייזר

אם אחרי שמרחתם שמנים, אתם רוצים גם להיפרד מהשומן המיותר שבגופכם, אתם מוזמנים להכיר טיפול הקפאת שומן באמריקן לייזר, הטיפול מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומוכחת מחקרית, שבמהלכה מצבורי שומן מקומיים ובלתי רצויים בגוף מוקפאים באופן מבוקר, דבר המוביל להתפרקותם ולחיטוב הגוף. הקפאת שומן באמריקן לייזר הנה בטיחותית ויעילה.

מעוניינים בהקפאת שומן או בטיפולי יופי אחרים באמריקן לייזר? כתבו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר!