הסרת שיער? לא בשביל הבת של מדונה

לורדס, בתה של מדונה, הופיעה בטקס מתוקשר בלוק שמבהיר שהיא לא עברה הסרת שיער בלייזר. הרשת, כצפוי, לא נותרה אדישה

מעשה אימהות – סימן לבנות. כוכבת הפופ מדונה פילסה את דרכה המוזיקלית בליווי לא מעט שערוריות. לורדס ליאון בת ה-22, המוכרת לא פחות כבתה של הזמרת, הולכת בעקבותיה. לורדס הופיעה לטקס פרסי האופנה של איגוד מעצבי האופנה של ארה"ב (CFDA) בניו יורק בהופעה מעט מעוררת מחלוקת.

במה שנראה כמו עוד מהלך שאמור לבסס את מעמדה בעולם האופנה הבינלאומי, לורדס וידאה שכל העיניים והמצלמות יתמקדו בה ובלוק הייחודי שלה.

כשהיא מפגינה ביטחון עצמי מרשים בעיצוב האופנתי הציגה לורדס לראווה את הגזרה החטובה שלה. השמלה יוצאת הדופן שבחרה ללבוש אכן עוררה לא מעט תרעומת בקרב מבקרי האופנה, אך תשומת הלב של המעריצים נמשכה דווקא לסימן ההיכר של הצעירה אותו הציגה גם הפעם בגאווה – בתי שחי שלא בדיוק עברו הסרת שיער בלייזר, ונראו שופעים ושעירים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brown guy's aesthetics (@brownguysaesthetics) on

הרשתות החברתיות לא איחרו להגיב. בחשבון האינסטגרם של לורדס או בכאלה שפתחו המעריצים שלה אבחנה אחת המגיבות ש"ההימנעות מהסרת שיער היא קריאה לתשומת לב, ביום שכוכבי העל יצאו מהבית בפנים לא מאופרות ושיער לא מעוצב, נדע שמשהו באמת השתנה". בתגובה ענתה עוקבת אחרת: "זו זכותה לשים איפור בזמן שהיא מוותרת על הסרת שיער. אם נכון או לא נכון, אנשים צריכים להיות חופשיים לעשות מה שהם רוצים בלי שישפטו אותם על זה".

מגיבים פחות ליברליים ציינו ש"שיער בית השחי – "לא, לא, לא" ו"אני מצטער אבל שיער בית שחי זה מגעיל", אבל לא מעט מגיבים ציינו ש"שיער גוף זה נורמלי".

הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה

אין ספק ששיער גוף זה נורמלי, אבל אם אתם, בניגוד ללורדס, מעוניינים להיפרד משיער הגוף המיותר שלכם, באמריקן לייזר מצפות לכם חבילות משתלמות במיוחד לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

אמריקן לייזר היא הרשת היחידה המציעה הסרת שיער ללא הגבלה – עד לתוצאה. במסגרת זו תוכלו לעבור כמה טיפולים שתזדקקו כדי להגיע לתוצאה, וכן טיפולי תחזוקה, אם בעתיד יצמחו שיערות חדשות על גופכם לאחר טיפול מוצלח, בשל שינויים הורמונאליים, לאחר לידה וכדומה.

למידע נוסף על הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר כתבו לנו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור אתכם קשר.