עדיפה הסרת משקפיים בלייזר: התעוורה בעקבות שחיה עם עדשות

חוששים מפני הסרת משקפיים בלייזר? אשה התעוורה בעין אחת לאחר שטפיל מיקרוסקופי נצמד לקרנית שלה בזמן ששחתה

אנשים רבים המתמודדים עם בעיות ראייה, חוששים לעבור הסרת משקפיים בלייזר. עם זאת, הרכבת עדשת מגע עלולה להיות מסוכנת בהרבה, כפי שמוכיח המקרה הבא: סטייסי פיפלס, בת 49, בילתה בחופשה במישיגן עם בני משפחתה לכבוד יום העצמאות של ארצות הברית, ונדבקה בזיהום נדיר בו תוקפת אמבה את השכבה החיצונית של העין. פיפלס איבדה את הראייה באחת מעיניה ונאלצה לעבור השתלת קרנית כדי שתוכל לראות באמצעותה שוב.

"העין שלי נראתה כמו עין של זומבי", סיפרה פיפלס. "הכאב היה כל כך חזק, זה הרגיש כאילו מישהו מצליף בי בכדור גומי כל כמה שניות". היא הוסיפה שהיו לה מיגרנות אינטנסיביות והיא מיהרה לחדר המיון במישיגן בעקבות אובדן ראייה באחת מעיניה. "כל מה שיכולתי לראות היה צבע לבן", אמרה פיפלס. "הכאב היה כל כך כל כך חזק שביקשתי מהרופאים שיוציאו לי את העין, אבל הם אמרו שהם צריכים לעשות הכל כדי להציל אותה."

פיפלס, אמא לארבעה מקולורדו, מאמינה שהיא נדבקה בזיהום בבריכה מקומית בזמן ששחתה עם בנה במהלך החופשה שלהם. 85% ממקרי ההידבקות בזיהום המדובר מתרחשים בקרב מרכיבי עדשות מגע מכיוון שעדשות המגע יוצרות שריטות קטנות בעין, המקלות על האמבה להתמקם על העין כשהיא באה במגע עם מים.

פיפלס נאלצה לקחת חופשה של שבעה חודשים מעבודתה כדי להילחם בזיהום, שהרס לחלוטין את השכבה החיצונית של העין שלה. היא נותרה עיוורת לגמרי בעינה השמאלית. "רשמו לי טיפות עיניים שלמעשה הכילו חומר שמנקה בריכות כדי להרוג את הטפיל", אמרה פיפלס. היה עליה להשתמש בטיפות כל כמה שעות. למרבה המזל היא הייתה מסוגלת לעבור השתלת קרנית לאחר האירוע. בעקבות ההשתלה חזרה לפיפלס ראייתה בעינה השמאלית.

הסרת משקפיים בלייזר ברשת אמריקן לייזר

אז לפני שאתם יוצאים לשחייה, מתקלחים או הולכים לישון עם עדשות מגע, כדאי שתכירו את האפשרות המתקדמת ביותר – הסרת משקפיים בלייזר ברשת אמריקן לייזר. הסרת משקפיים בלייזר, מתבצעת ברשת אמריקן לייזר בעזרת טכנולוגיית ה-EBK, המצמצמת אף יותר את תופעות הלוואי ומקצרת את משך ההחלמה. שיטת EBK מיושמת באופן בלעדי ברשת אמריקן לייזר.

לבדיקת התאמה ללא תשלום לטיפול הסרת משקפיים בלייזר ברשת אמריקן לייזר, מלאו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.