ניתוח לייזר בעיניים – מה קורה אחרי ההליך?

במידה ואתם שוקלים לחיוב ניתוח לייזר בעיניים, לבטח אתם מוצאים עצמכם חצויים בין התרגשות לחשש. החששות נובעים בעיקר מחוסר הוודאות שיש לכם כרגע באשר להליך – במה הוא מותנה ומה קורה אחריו. אנחנו ב"אמריקן לייזר" מאמינים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, ודואגים לשתף כל מועמד לניתוח בכל שלבי ההליך הצפויים. בפגישת הייעוץ הראשונית (שמוכרת גם בשם "פגישת התאמה"), נשתף אתכם במידע מקצועי ונשיב לכם על כל שאלותיכם.

עד שניפגש, נשיב כעת על שאלה שאנו נשאלים לא מעט: "מה קורה אחרי ההליך ואיך נראית ההחלמה של ניתוח לייזר בעיניים?". 

ניתוח לייזר בעיניים – מה צפוי לכם ואיך עליכם להיערך?

לפני שנציג בפניכם את ההמלצות העיקריות, נדגיש כי גם ההליך עצמו וגם ההחלמה – אינם כואבים. זהו חשש שמציק ומטריד רבים, ולכן חשוב לנו לציין זאת בכדי שתוכלו להתפנות להתרגשות וציפייה. אז מה קורה אחרי ההליך ואילו המלצות חשוב שתאמצו ותיישמו?

  • מנוחה – ב-24 השעות שלאחר הניתוח יהיה עליכם לנוח. ואיך אנו מגדירים מנוחה? הימנעות מכל פעילות המותנית במאמץ פיסי בינוני ומעלה – מהרמת משקלים כבדים ועד ביצוע פעילות גופנית. 
  • תופעות לוואי – בימים הראשונים סביר כי תחושו מספר תופעות לוואי שטבעיות להליך – מטשטוש קל ועד צריבה. מסיבה זו, חשוב שתאמצו את ההמלצה החמה לנוח ולהימנע מכל פעילות. 
  • טיפול באמצעות טיפות –לפני הניתוח יהיה עליכם לרכוש טיפות עיניים ולהגיע איתן למרפאה. לפני השחרור לביתכם, הרופא המטפל יציין בפניכם את המימון המומלץ.
  • שמרו על העיניים – זו המלצה שאולי נשמעת מצחיקה ושיישומה אינו ברור, אך עליכם לנסות למנוע ככל הניתן חדירה של לכלוך/עצמים לעיניים. דרך אפשרית לעשות זאת: הרכבת משקפיים או כיסוי עיניים. 
  • תקופת החלמה – ישנן כמה שיטות לביצוע ניתוח לייזר בעיניים, כאשר כל שיטה מאופיינת בתקופת החלמה שונה. בגדול, מדובר על החלמה שנעה מיום אחד בלבד ועד שבעה ימים לערך. 

וגם כמה מילים על מה קורה לפני ההליך

כעת, אחרי שאתם יודעים לקראת מה אתם הולכים ומה מצפה לכם, חשוב לנו ליידע אתכם גם בכל מה שקורה לפני ההליך. ראשית, תידרשו לבצע בדיקת התאמה שתכלית לאמוד את מידת התאמתכם לניתוח. חשוב להדגיש כי ההיערכות שלפני הניתוח חשובה ממש כמו זו שאחריו, כך שיש להיצמד לכל הוראה והמלצה הניתנת לכם ע"י הצוות המטפל. אז מה חשוב לדעת?

  • במידה ואתם מרכיבים עדשות מגע, יהיה עליכם להיפרד מהן כשבעה ימים לפני הניתוח. במידה ואתם מרכיבים משקפי ראיה, אין כל מניעה להמשיך ולהרכיבן
  • ביום הניתוח, אין להתאפר או למרוח תכשירים קוסמטיים שונים מסביב לעיניים
  • כאמור, יהיה עליכם לרכוש מבעוד מועד טיפות עיניים ייעודיות 
  • מומלץ מאד להגיע לניתוח עם אדם קרוב אליכם שיוכל לסייע לכם בהתניידות חזרה לביתכם 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

לתיאום פגישת התאמה ללא עלות וקבלת פרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית המסך ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.