האם ניתן לבצע הסרת שיער פלומתי?

היא רכה, נעימה למגע ולעתים אף קשה להבחין בה – השערה הפלומתית. למרות זאת, אין זה מפתיע שישנם נשים וגברים שרוצים להיפטר גם מהשיער הפלומתי המכסה את גופם. וכך, פונים אלינו לא מעט בשאלה: האם ישנה אפשרות לבצע הסרת שיער פלומתי? רגע לפני שאנחנו נפגשים לפגישת ייעוץ באחד מסניפינו, אנו שמחים לחלוק אתכם מידע מקצועי שיבהיר לכם את הסוגייה. 

האם יש לכם שיער פלומתי? כך תדעו!

לטובת אלו שלא יודעים אם השיער שלהם פלומתי או לא, הנה הסבר קצרצר שיאפשר לכם לאבחן את השערה שלכם באופן עצמאי: השערה הפלומתית דקה, רכה ו"גמישה" יותר בהשוואה ל"שערה רגילה". במקרים מסוימים, כמעט ולא ניתן להבחין בשערה הפלומתית וזו הסיבה שגם נוטים שלא לגלח/להסיר אותה באמצעות עם שעווה. ובכל זאת, נוכחות של שיער על אזורים מסוימים בגוף עלולה ליצור מבוכה וחוסר נוחות, וזו הסיבה שישנו ביקוש גבוה גם להסרתן של שיערות פלומתיות. 

האם ניתן לבצע הסרת שיער פלומתי?

אז האם שיטת הלייזר מתאימה עבור הסרת שיער פלומתי?

היינו שמחים להשיב על השאלה הזו באופן חד משמעי, אך זה לא יהיה אחראי מצידנו. ולכן, אנו מזמינים אתכם לתאם איתנו פגישת ייעוץ מקצועית, שבשיאה נוכל להמליץ לכם אם להסיר שיער בלייזר או לא. אם נחזור לרגע לשאלתכם – האם ניתן להסיר שיערות פלומתיות, הרי שבגדול התשובה היא שלא. מדוע? משום שיעילות הסרת השיער בלייזר מותנית במספר דברים, ביניהם עובי השערה. שערה עבה קל יותר להסיר בלייזר, בעוד שיערות פלומתיות – פחות. עם זאת, ישנם מקרים בהם הסרת שיער בלייזר יכולה להתאים גם לנשים וגברים עם שיער פלומתי. לפני שנבנה בעבורכם תוכנית הסרה מותאמת אישית, נעריך בפניכם גם את סיכויי ההצלחה כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

"אני מוכן לקחת את הסיכון ורוצה שתסירו לי שיער פלומתי!"

ומה קורה כאשר לאחר פגישת הייעוץ אנו ממליצים שלא להסיר שיער פלומתי בלייזר? לצד הלקוחות שמקבלים זאת בהבנה ומעריכים את היושרה המקצועית שלנו, ישנם אלו שמתעקשים בכל זאת לנסות ולהסיר סוג שיער זה בלייזר. יש לנו מחויבות גדולה אליכם, והדבר האחרון שנרצה הוא שתשקיעו את כספכם וזמנכם בטיפולים שלא יניבו לכם תמורה. הסרת שיער פלומתי אפשרית ואנו לא פוסלים אותה מראש, אך במידה ונמצא כי הסיכויים להצלחת הטיפול נמוכים (לאחר שאבחנו את השערה), לא נוכל לבנות בעבורכם תוכנית טיפולים.

"העובדה כי יש לי שיער פלומתי משפיעה על מספר הטיפולים?"

זו שאלה מצוינת והתשובה היא שכן. במידה ונמליץ לכם על הסרת שיער פלומתי בלייזר, סביר כי התוכנית שנבנה בעבורכם תכלול אקסטרה טיפולים. פרמטרים נוספים המשפיעים על היקף תוכנית הטיפולים: צבע השיערה ואזור ההסרה. לסיכום, הסרת שיערות פלומתיות אמנם מאתגרת, אך ברוב המקרים היא אפשרית. 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.