מדוע החורף הוא הטוב ביותר להסרת שיער בלייזר

רוב האנשים נזכרים לטפל בשיער המיותר לקראת העונה החמה, אך קיימות סיבות רבות להתחיל את הטיפולים דווקא בעונה הקרה – בחורף. החורף שמאופיין בביגוד המסורבל, הגשם והקור…החורף נחשב לזמן המתאים ביותר להכין את הגוף לקיץ, כי כולנו רוצים להגיע לעונה החמה כשגופנו מוכן לכך – כלומר חלק ואסתטי.
בואו נתחיל עם היסודות! מהי הסרת שיער בלייזר? הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי חימום זקיק השערה עד כדי ניוונו . כאשר הזקיק מפסיק לתפקד, השיער נושר ומונע צמיחת שיער עתידית.

התהליך

החורף הוא זמן מצוין עבורך להתחיל בתהליך הסרת שיער בלייזר. מכיוון שרק כמות מסוימת של זקיקי שיער פעילה בכל רגע נתון, נדרשות מספר מפגשים של הסרת שיער בלייזר. אמנם ניתן להעלים שיער עודף בעזרת גילוח או שעווה, אך שיטות אלו יחסלו רק את קווצות השיער מבלי לשנות את מחזור הצמיחה של זקיקי השיער. בנוסף, שיטות מיושנות להסרת שיער עלולות לגרות את העור שלך, ולהוביל לפריחות אדומות מגרדות כרוניות או בליטות מכוערות על העור שלך.
כשהתחלת עכשיו, עד שהקיץ יגיע, תוכל להשלים מספר טיפולי הסרת שיער בלייזר, מה שמקל על ללבוש מכנסיים קצרים או בגד ים ללא צורך בשעווה או גילוח.

גוון עור וחשיפה לשמש

הסרת שיער בלייזר עובדת בצורה הטובה ביותר על אנשים שיש להם שילוב של שיער כהה וגווני עור בהירים יותר. בקיץ רובנו נוהגים להשתזף במידה זו אחרת, ולעשות טיפול הסרת שיער על עור שזוף זה בעייתי: קרן לייזר שפוגשת בעור שזוף לא תמיד מצליחה להבדיל בין המלנין שמופיע בעור בעקבות השיזוף ובין המלנין של זקיק השערה, וכתוצאה מכך עלולה לחמם את העור ולגרום לכוויות. אחת הדרישות בטיפול הסרת שיער היא לא לחשוף את העור לשמש במשך שבועיים לפני הטיפול ושבועיים אחריו כי הליך הלייזר הופך את העור שלך לרגיש יותר לאור השמש, וגורם לכוויות שמש כואבות ומסוכנות.
לעומת זאת ,בחורף אנחנו חשופים פחות לשמש, הן בגלל הימים הקצרים והעננות הגבוהה, והן בגלל
שאנחנו לובשים בגדים ארוכים שמכסים את כל הגוף. ולכן, בחורף עורנו בהיר יותר בדרך כלל.
הגוון הבהיר מקל על ביצוע טיפול הסרת שיער בלייזר, שכן, השיער בולט יותר על רקע העור.
באופן כזה ניתן לבצע טיפול יעיל יותר ולקבל תוצאה יפה יותר.

שכבות חורף

לאחר פגישת הסרת שיער בלייזר, עליך לאפשר לשיער העודף לנשור באופן טבעי מגופך. בקיץ, זה עשוי להרגיש מביך מכיוון שהרגליים, הידיים או אזורים אחרים בגופך חשופים לעתים קרובות כאשר אתה לובש לבוש קיץ. עם בגדי חורף המכסים את רוב העור שלך, זה יסתיר את המבוכה הפוטנציאלית של נשירת שיער מטיפולי הלייזר. מה גם שבחורף אנחנו מזיעים פחות…הרבה פחות! הסרת שיער בלייזר וזיעה אינם הולכים טוב יחדיו. בשעות הראשונות לאחר הטיפול, עלולה להיווצר הזעת יתר באזורים שטופלו (מדובר בתופעת לוואי נדירה אך קיימת) – תופעה שאינה מסוכנת, אך בהחלט עלולה ליצור חוסר נעימות, במיוחד אם מבצעים את הטיפול בקיץ. הזיעה גם גורמת לגירוי האזור הרגיש שרק עבר טיפול – גם כאן מדובר בתחושה לא נעימה, העלולה ליצור פריחה ואדמומיות. לכן אין יותר גילוח או שעווה!
עם הגשם – מגיעים גם המבצעים, ואפילו שמדובר בתקופה המומלצת לתחילת הטיפולים – בשל ביקוש נמוך יותר (לעומת הקיץ) גם המחירים יורדים.

קיימות חבילות שונות ומגוונות לטיפולי הסרת שיער בלייזר, אשר משתלמות ביותר במיוחד העונה הקרה! בקיץ הבא אתם כבר תודו לנו…
התקשרו עוד היום והתחילו את החורף הזה כדי שהעור שלכם יהיה מוכן לקיץ!