מתי אסור לעשות טיפול להסרת שיער בלייזר?

אין עוד מישהו שמבין טוב יותר מאיתנו עד כמה "המלחמה בשערות" יכולה להיות מתישה, כואבת ומתסכלת. מסיבה זו, גברים ונשים בוחרים להשקיע את הזמן והכסף בהסרת שיער בלייזר המספקת תוצאות לטווח הארוך.

אנחנו, ממש כמוכם, מקווים לסיים את פגישת הייעוץ ב"אמריקן לייזר" עם תוכנית טיפולים ועם תאריך לטיפול הראשון. במרבית המקרים, אנחנו מצליחים לענות על הציפיות של הלקוחות שלנו ולהוציא אותם מחיוכים ומרוצים. מאחר ויש לנו אחריות גדולה כלפיכם ומחויבות לתוצאה הרצויה, לעתים לא תהיה לנו ברירה אלא לשקף בפניכם כי טיפול להסרת שיער בלייזר אינו מתאים לכם. 

בפגישה הראשונה שתתקיים באחד מסניפינו, נבחן את אופי השערה שלכם:

  • הציפיות שלכם מתהליך הסרת השיער
  • האזורים מהם תרצו להסיר שיער
  • עובי, צבע וצפיפות השערה
  • בנוסף, נבקש ללמוד מעט על אורח החיים שלכם/מאפיינים אישיים באמצעות מספר שאלות מנחות

רגע לפני שאתם מתאמים איתנו פגישה, חשוב לנו לבצע מולכם תיאום ציפיות. אנו שמחים לחלוק אתכם מידע חיוני וחשוב, שיאפשר לכם להעריך כבר כעת אם תהליך הסרת שיער בלייזר יכול להתאים לכם. לשאלות נוספות או ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שלב ונשמח לסייע!

מתי אסור לעשות טיפול להסרת שיער בלייזר?

טיפול להסרת שיער בלייזר – מתי אסור לבצע אותו?

במרבית המקרים, בעיצומה של הפגישה הראשונה עם לקוחותינו אנו בונים בעבורם תוכנית טיפולים ויוצאים לדרך. עם זאת, במקרים בהם אנו מבינים כי הטיפולים עלולים להזיק לבריאותכם או פשוט שלא להועיל לכם מסיבות שונות, לא נבצע אותם. חשוב להדגיש כי לעתים ההמלצה שלא לבצע הסרת שיער בלייזר, זמנית בלבד. אם כן, מתי אסור/לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר? 

    • תקופת ההיריון – לאורך 9 חודשי ההיריון, לא ניתן יהיה לבצע תהליך של הסרת שיער בלייזר. ולכן, במידה וישנו צפי להיכנס להיריון, אנו ממליצים ללקוחותינו לדחות את תוכנית הטיפולים לאחר הלידה. כמו כן, בזמן הנקה ישנו איסור מוחלט לטפל סביב הפטמות בלבד וניתן לחזור לטיפולים לאחר 3 חודשים מהלידה.
    • תרופות קבועות – ישנה רשימה של תרופות מסוימות שבמידה ואתם צורכים אותן – באופן קבוע או זמני, לא יהיה ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר. בפגישת ההיכרות נמסור לכם את המידע המלא ואת ההמלצות הרלוונטיות.
    • לפני גיל 18 – אנו ממליצים על טיפול להסרת שיער בלייזר רק לגברים ונשים מעל גיל 18. במקרים מסוימים, ורק בתנאי שמתקיימים התנאים המתאימים, ניתן יהיה לבצע הסרה גם בנערים ונערות מעל גיל 16. המוטיבציה היחידה שמנחה אותנו היא להבטיח תוצאות יפות, ומניסיוננו לא ניתן להשיגם לפני גילאים אלו. 
    • שיער בהיר – במידה וגוון השערה שלכם בהיר, סביר כי הסרת השיער בשיטת הלייזר לא תתאים לכם. על כל פנים, בכדי לספק לכם חוות דעת מקצועית ואחראית, אנו מזמינים אתכם לתאם איתנו פגישת ייעוץ. 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.