החובה לעטות מסכות הובילה ליותר הליכי הסרת משקפיים בלייזר

עבור רבים מאלה שאולי שקלו הסרת משקפיים בלייזר, התסכול של אדים על המשקפיים הנגרמים בשל עטיית מסכות, היה הקש האחרון. ברחבי העולם, מדווחים כלי התקשורת על לא מעט מקרים מסוג זה ככל שהמגיפה נמשכת.

סטפני אלמונטה, למשל, שקלה לעבור הליך הסרת משקפיים בלייזר בעבר, אך תמיד חששה מפניו. שנה של חיים ועבודה עם מסכה, שינתה את דעתה. אלמונטה הושפעה מאחיותיה אשלי וקלסי העובדות כמורות והתקשו לשמור על משקפי ראייה צלולים במהלך השיעורים בכל יום.

הערפול שנגרם מחבישת המסכות לא רק מתסכל, אלא עלול להוביל ליובש בעין. התופעה כל כך נפוצה שהיא מכונה "עין יבשה הקשורה למסכה". שלוש הנשים יחד עם דודתן רוזמרי בחרו לעבור הסרת משקפיים בלייזר, לאחר שהחליטו שההחלמה ממנה תהיה קלה יותר ממאבק יומיומי באדים במשקפיים.

יותר מסכות – יותר הסרת משקפיים בלייזר

"זה היה משנה חיים," אמרה אלמונטה בכתבה שפורסמה בניו יורק, ומשפחתה בהחלט לא לבד. המועצה האמריקנית להסרת משקפיים בלייזר דיווחה על עלייה בהליכי הסרת משקפיים בלייזר של 16.3% ברבעון האחרון של 2020 בהשוואה לרבעון האחרון של 2019. ברשת המכונים בה משפחת אלמונטה עברה הסרת משקפיים בלייזר, דיווחו על עלייה של 25% במהלך השנה החולפת. בנוסף, מהרשת דיווחו כי מספר לא מבוטל של אנשים ביקשו לעבור הסרת משקפיים, בשל התמודדות עם פחד חדש: חיידקים שעלולים לעבור מהידיים לעיניים תוך התעסקות עם עדשות מגע. "יש מודעות כללית רבה יותר לחיידקים," הסביר ד"ר ג'ף דלו רוסו. 

הקליניקה שלו הושבתה במשך מספר שבועות בחודש אפריל האחרון, בשל ההנחיות להשעות ניתוחים אלקטיביים בארה"ב. כשדלו רוסו פתח מחדש, הוא נתקל בזרם אדיר של מטופלים שהיו עמו בקשר ורצו לעבור הסרת משקפיים בלייזר מיד. 

השליטה בידיים שלכם

כאן באמריקן לייזר אנו מבצעים הליכי הסרת משקפיים בלייזר עם הרופאים הוותיקים, המנוסים והמיומנים שלנו, המטפלים בהסרת משקפיים בלייזר באמצעות המיכשור המתקדם בעולם ובשיטת EBK המתקדמת, שתאפשר לכם שינוי דרמטי באיכות החיים, תוך חזרה בטוחה ומהירה לשגרה. 

לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית העמוד ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.