ליקויי ראיה הניתנים לתיקון בניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בעוד ראיה טובה תורמת לאיכות החיים, לקות ראויה עושה את ההפך. במקום לחלום על ראיה טובה יותר, למה שלא תפעלו על מנת להגשים את חלומכם עם ניתוח הסרת משקפיים בלייזר? אחרי שנים של השתעבדות לעדשות מגע ומשקפי ראיה, הגיע הזמן שלכם לראות טוב יותר – ללא עזרים חיצוניים ובאפס תלות – פשוט לראות טוב יותר!

לפניכם, הסבר קצרצר על ליקוי הראיה הניתנים לתיקון בניתוח, מהלך הניתוח ותקופת ההחלמה הצפויה.

למי מתאים הליך של הסרת משקפיים בלייזר?

ב"אמריקן לייזר", אנו שמחים להעניק מענה איכותי לאנשים הסובלים מליקויי הראיה הבאים:

  • אסטיגמציה (צילינדר) – ליקוי ראיה זה מונע מאנשים לראות טוב, כאשר ראייתם מטושטשת מרחוק ומקרוב.
  • רוחק ראיה (היפראופיה) – אנשים הסובלים מרוחק ראיה יתקשו לראות לקרוב. עם זאת, במקרים מסוימים במצב זה ניתן לראות טוב (באופן יחסי) מרחוק.
  • קוצר ראיה (מיופיה) – בעוד הראיה לקרוב טובה, הראיה לרחוק מטושטשת. 
  • מקרה נוסף בו אנו מטפלים: רוחק ראיה + צילינדר 

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ והתאמה. תכליתה להעריך את מידת התאמתכם לניתוח ובחירת השיטה המתאימה ביותר ללקות הראיה שלכם. 

ניתוח הסרת המשקפיים – למה תוכלו לצפות?

המילה "ניתוח" מעלה הקשרים של בתי חולים גדולים, מיון ראשוני, חדרי אשפוז, הרדמות מלאות והחלמה ממושכת. אנחנו שמחים להיות אלו שמבשרים לכם כי עם ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, צפויה לכם חוויה אחרת לגמרי – טובה, נינוחה וקצרה יותר! לפניכם, 2 עובדות מפתיעות במיוחד:

  • ניתוח הסרת המשקפיים לוקח כמה שניות בודדות (אנחנו מניחים כי כעת אתם משפשפים את עיניכם מול המסך ולא מאמינים!). 
  • עובדה נוספת שעשויה להפתיע אתכם היא שניתוח הסרת המשקפיים אינו כואב כלל! 
  • במרפאות "אמריקן לייזר" מנתחים מיטב הרופאים, ביניהם: ד"ר נינה אברמוביץ', ד"ר מצליח טייב, ד"ר יעקב גולדיץ' וד"ר שלומי סימן טוב. בזמן הניתוח נוכחים הרופא המנתח, אופטמטריסט ואחות. 

החלמה וחזרה לשגרה לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – מה חשוב לדעת?

בפגישת הייעוץ, לקוחותינו משתפים אותנו בפתיחות מדוע לקח להם זמן להחליט שהם עושים את הניתוח. בעוד חלקם חששו מעט מהניתוח (מאחר והם נחשפו בעיקר לשמועות, מיתוסים ועובדות לא נכונות), חלקם מעידים כי הם לא יכלו להרשות לעצמם להקדיש זמן רב כל כך לתהליך ולהחלמה הצפויה. כך, גילינו כי רבים מאמינים שתקופת ההחלמה לאחר ניתוח הסרת משקפיים – ארוכה וכואבת. 

מוכנים לעובדה מפתיעה נוספת? כל עוד תנותחו בשיטת Custom Lasik, לא תצטרכו לחתום אפילו על יום חופש אחד ממקום העבודה! כן, אתם קוראים נכון: החזרה לשגרה אפשרית כבר למחרת! בשונה מניתוחים אחרים שמחייבים אתכם במנוחה ממושכת (של ימים ולעתים של שבועות), עם ניתוח לתיקון ליקוי הראיה שלכם תוכלו לשבוע לעיסוקיכם באופן כמעט מידי (בהתאם להנחיות הרופא המטפל).

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

לתיאום פגישת ייעוץ ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית המסך ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

קראו על – ניתוח לייזר בעיניים