מבלי להעלים עין – האמת על הסיבוכים בהסרת משקפיים

עדשות הראייה משעבדות אתכם, משקפי הראיה הפכו אתכם תלותיים והייתם עושים הכל בכדי לראות טוב יותר. למרות שהטכנולוגיה קיימת ושביעות הרצון מאד גבוהה, עדיין ישנם אלו שחוששים לעשות את הצעד, להרים את הטלפון ולתאם פגישת ייעוץ לניתוח הסרת משקפיים.

האם החששות מוצדקים? מסתבר שלא ממש. כשאנו פוגשים את לקוחותינו לפגישת ייעוץ, אנו מעודדים שיח פתוח וכן שבאופן טבעי צפים בו חששות ופחדים. תוך כדי שיחה, אנו מבינים כי הפחדים שמונעים מאנשים ראיה טובה ואיכות חיים משופרת, הינם תוצר של "טלפון שבור", מיתוסים ושמועות שהגיעו אל אוזניהם. אז מה אתם צריכים לדעת על הסרת משקפיים סיבוכים? 

על סיבוכים ותופעות לוואי בעקבות ניתוח הסרת משקפיים

תחילה, חשוב לנו להגדיר באופן בהיר מהם סיבוכים ומהן תופעות לוואי:

  • סיבוכים – מתארים לרוב מצב אקוטי ומתמשך, שקשה (ולעתים בלתי אפשרי) לפתור אותו
  • תופעות לוואי – תופעות הנלוות להליך מסוים. הרופאים מודעים לתופעות הלוואי השכיחות, ועל כן מעדכנים את המטופל בהן לפני הניתוח. בשונה מסיבוכים – הן חולפות

סיבוכים בעקבות ניתוח הסרת משקפיים? נדירים מאד! עם זאת, תופעות הלוואי שכיחות יותר, כאשר הרופאים המבצעים את הניתוח מיידעים על כך את המנותחים. מרבית התופעות חולפות כעבור מספר ימים, אך לעתים כעבור שבועות. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בין היתר:

  • יובש בעיניים 
  • תחושה שיש משהו בתוך העין (כתוצאה מכך, ישנו צורך עז בגירוד)
  • כאב בעוצמות שונות (לרוב, כאב עמום ונסבל)
  • רגישות גבוהה לאור (תחושת סנוור)

לפני שחרורכם לביתכם לאחר הניתוח, הרופא המטפל יתדרך אתכם – מה עליכם לעשות ובעיקר ממה עליכם להימנע. אימוץ המלצותיו של הרופא עשויות לצמצם משמעותית את חוסר הנוחות, ובעיקר – למנוע מצב של הסרת משקפיים סיבוכים.

מאיזה סיבוך חוששים בעיקר המועמדים לניתוח הסרת משקפיים?

אי אפשר לדבר על ניתוח בעיניים, מבלי לדבר על החשש מעיוורון. הנטייה הטבעית של רבים היא להימנע ככל האפשר (גם במחיר של פגיעה באיכות חייהם), מסיטואציה של ניתוח. מדוע? משום שהם מדמיינים את הניתוח כפולשני, מסוכן וכזה שעלול להזיק להם ולראייתם ("אני מעדיף לראות פחות טוב מאשר לא לראות"). עיוורון הוא ככל הנראה הסיבוך העיקרי ממנו אתם חוששים, אך אין באמת סיבה לחשוש. ניתוח להסרת משקפיים אינו יכול לגרום לעיוורון, ונכון לכתיבת שורות אלו לא נרשם אף לא מקרה אחד של עיוורון כתוצאה מהניתוח.

הסרת משקפיים סיבוכים – מה בעיקר חשוב שתדעו?

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת על סיבוכים בהקשר של ניתוח הסרת משקפיים, הוא שהסבירות להם נמוכה מאד. באשר לתופעות הלוואי: רופאינו יעדכנו אתכם בכל התופעות האפשריות – אלו השכיחות ואלו הנדירות יותר. כעת, כשעיניכם פקוחות, אנו מזמינים אתכם לעשות את הצעד הראשון בדרך לאיכות חיים טובה יותר!

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

לתיאום פגישת ייעוץ ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית המסך ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.