שיהיה לכם יום כתום? על הקשר שבין גזר וטיפול הסרת שיער בלייזר

משאלתכם (כך אנחנו מנחשים), היא להשיג את התוצאה הטובה ביותר מטיפולי הסרת שיער בלייזר! ואכן, כשאנו נפגשים עם לקוחותינו – בפגישת הייעוץ ולאורך תוכנית הטיפולים, לא אחת מפנים אלינו את השאלה: "מה אצטרך לעשות בכדי שהטיפולים יעבדו וגופי יהיה חלק?". 

"נוסחת ההצלחה" נשענת על מספר פרמטרים, בעיקר על טיפולים במרווח מומלץ ואימוץ המלצות הצוות (לדוגמא: לא למרוט את השיער ולא להבהירו). ישנו עוד פרמטר נוסף שעשוי להשפיע על יעילות הטיפולים: צריכה מופרזת של החומר בטא קרוטן. אז רגע לפני שאתם מתחילים עוד בוקר בכוס של מיץ גזור סחוט או מתפנקים על עוגת גזר מושחתת, דעו מהי מידת השפעתו של החומר על טיפול הסרת שיער בלייזר.

אוהבים לאכול ולשתות גזר? כדאי שתקראו את זה לפני הסרת שיער בלייזר

יתרונותיו הבריאותיים של הגזר ידועים לכל, והמלצת הדיאטנים היא לאכול ולשתות אותו על בסיס יומי. עם זאת, כשאתם נמצאים בעיצומו של תהליך הסרת שיער בלייזר, רצוי שתגבילו את עצמכם בצריכתו. אז מה לגזר ולטיפולי הסרת השיער בלייזר? הנה התשובה:

הקרוטנואיד בטא קרוטן מצוי במגוון ירקות, ביניהם – גם הגזר. צריכת הגזר כך מסתבר, לא מספקת לכם רק רגעים של הנאה קולינארית ובריאות, שכן הבטא קרוטן המצוי בו עלול לצבוע את עורכם. ומה הבעיה בעצם? שהצלחת טיפולי הלייזר מושפעת (בין היתר) מגוון העור. גוון עור כתמתם עלול לפגוע באפקטיביות של קרן האור, שתכליתה להגיע עד שורש השערה. 

לכן, לאורך טיפולי ההסרה, מומלץ בחום לנסות ולהפחית ככל הניתן את צריכת הגזר ואת יתר הירקות בהם מצוי הבטא קרוטן. מעבר לכך, אין עוד הגבלות נוספות באשר למה שתוכלו לאכול/לשתות במהלך תהליך הסרת השיער בלייזר. 

"לכמה זמן אצטרך "להתנזר" מגזר?"

גזר נכלל בתפריט היומי של המון אנשים, ומסתבר כי "לשחרר" אותו (גם אם לפרק זמן קצר יחסית), זו משימה לא ממש פשוטה. אז לכמה זמן תצטרכו להיפרד מסלטים, משקאות, כריכים ומאפים המבוססים על גזר? זה מאד משתנה. כידוע, כל מטופל מבקש להסיר שיער מאזור אחר בגוף, ולכל אחד מאפיינים שונים לחלוטין המשפיעים על מספר הטיפולים הנדרש (גוון העור, גוון השערה, צפיפות השערה וכיוצא בזה). בפגישת הייעוץ, נוכל להעריך את מספר הטיפולים שיידרש לכם לקבלת תוצאה אידיאלית, ובהתאם – גם את פרק הזמן שיומלץ לכם להימנע מגזר.

"אם אמנע מגזר התוצאה שלי תהיה לצמיתות?"

אנו מתחייבים על מתן שירות מקצועי, אמין ושקוף בפני לקוחותינו. ולכן, אנו מדגישים כי הסרת שיער בלייזר אינה מספקת תוצאה לצמיתות. עם זאת, אנו לא מגבילים אתכם במספר טיפולים, ועל סיומה של תוכנית ההסרה נכריז רק לאחר שתהיו שבעי רצון. הימנעות מהגזר אמנם לא מספקת תוצאה לצמיתות, אך היא תורמת מאד ליעילות הטיפולים.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.