ניו יורק מנסה להילחם בתופעת "החאפרים" של תעשיית הסרת השיער בלייזר

כשווירוס הקורונה היכה בארה"ב, מעצבי שיער רבים ומכוני יופי נאלצו לסגור את שעריהם, כמו גם מכוני הסרת שיער בלייזר, שהיו בין טיפולי האסתטיקה הפופולריים ביותר במדינה.

בניו יורק, שסבלה מהמגיפה כמעט יותר מכל מקום אחר בעולם, הפגיעה בעסקים אלה הייתה קשה במיוחד – וכעת הם מנסים להתאושש.

במדינת ניו יורק, ובעיקר בעיר הגדולה בה, בעלת השם הזהה, בשנים האחרונות מכוני הסרת השיער נפתחו כמעט בכל פינה וזכו לפופולריות עצומה. מה שפחות ידוע, הוא שניו יורק היא המדינה היחידה בארה"ב שבה לא בהכרח נדרש רישוי ופיקוח להפעלת מכשירים טכנולוגיים לטיפולים אסתטיים. העובדה שחלק מהמכונים האלה המשיכו לפעול מתחת לרדאר, וסיכנו את בריאות המטופלים בתקופת הקורונה, העלתה שוב את הדרישה להטיל פיקוח על ה"חאפרים" בעיר.

בניגוד לתספורת, צבע או מני-פדי, שאינם רפואיים, טיפולי הסרת שיער בלייזר נמצאים על הקו הדק בין טיפול אסתטי להליך רפואי.

ב-44 מדינות בארה"ב הסרת שיער בלייזר נחשבת לטיפול המחייב פיקוח מסודר, מגורם עם הסמכה רפואית כלשהי. בחמש מדינות אחרות, הסרת שיער בלייזר כפופה להנחיות דומות, אבל בניו יורק – לא ובמדינה יש לא מעט גורמים שפועלים בצורה לא בטיחותית.

כעת, הודות להצעת חוק חדשה שהוצעה בבית המחוקקים באולבני, יתכן שהשינוי קרוב מתמיד. החקיקה החדשה, תוצר של שנות מאבק ארוכות בתעשייה, תחייב רישיון ושימוש בלייזר יהיה חייב להתבצע תחת הנחייה ופיקוח, בחברות מוכרות ורשמיות עם ביטוח.

הסרת שיער בלייזר – בפיקוח, עם רישיון, ותק וניסיון

כאן בישראל ברשת מרפאות “אמריקן לייזר” גאים להציע זה שנים טיפולי הסרת השיער בפיקוח, שמבוצעים על ידי צוות מטפלים מוסמכים בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם ואיכותי במיוחד. לכל המטפלים המבצעים הסרת שיער בלייזר ב"אמריקן לייזר" הכשרה, ניסיון וידע מעשי.

אנו מזמינים אתכם לייעוץ ובדיקת התאמה ללא תשלום וללא התחייבות. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית העמוד וניצור אתכם קשר בהקדם.