נתונים חדשים: בישראל משתמשים פחות בעדשות מגע

מגפת הקורונה השפיעה רבות על הרגלי הצריכה של כולנו. כעת מתברר שאחד השווקים שנפגעו הוא תחום עדשות המגע. ככל הנראה, הצרכנים בחרו להשתמש במשקפיים (שהיו עדויות כי הן מסייעות למנוע את כניסת הנגיף דרך העיניים), או שניצלו את הסגרים כדי לעבור הסרת משקפיים בלייזר, פעילות שנמשכה כרגיל, וזנחו את הרכבת העדשות.

תחום עדשות המגע מגלגל על פי הערכות 400 מיליון שקלים בשנה. לפי נתוני המכס, שפורסמו באחרונה בתקשורת, הוא חווה ירידה של 13% בשנה החולפת, מאז פרצה מגפת הקורונה.

למגיפת הקורונה היו גם השלכות על הראייה – דיווחים רבים מרחבי העולם מעלים כי החשיפה הממושכת למסכים גרמה לצמיחה משמעותית בהופעת בעיות של קוצר ראייה, במיוחד בקרב ילדים ובני נוער. בנוסף, נתונים ברחבי העולם מצביעים על כך שמטופלים הסובלים מקוצר ראייה העדיפו לדחות בשנה האחרונה טיפולי עיניים חיוניים, דבר שעלול להזיק להם.

עכשיו, כאשר נראה שבזכות החיסונים, יש סיכוי טוב שהמגיפה מאחורינו, ייתכן שהמצב ישתנה. החזרה למפגשים בחוץ והתקהלויות, ולחדרי הכושר, עשויה לדרבן רבים להיפטר מהמשקפיים. חלקם אולי יחזרו להשתמש בעדשות מגע, אך רבים אחרים, יש להניח, יבחרו לבצע הסרת משקפיים בלייזר.

הסרת משקפיים בלייזר בהליך בטוח ומהיר

אנחנו באמריקן לייזר מציעים למטופלים שלנו לבצע הסרת משקפיים באמצעות הליך יעיל, בטוח, שמאפשר החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר. הסרת המשקפיים מתבצעת באמריקן לייזר בשיטת EBK, שיטה מתקדמת ובטוחה במיוחד, שמבוצעת על ידי רופאים וצוותים ותיקים, מיומנים ועתירי ניסיון.

חשוב לדעת כי הסרת משקפיים בלייזר אינה מתאימה לכל אחד, ועל כן ישנה חשיבות גדולה בביצועה של בדיקת התאמה מקדימה ותיאום ציפיות. אנחנו באמריקן לייזר מציעים ייעוץ הכולל בדיקה בחינם וללא התחייבות, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. הבדיקות מבוצעות בסניפים רבים שלנו, בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום.

לתיאום פגישת ייעוץ ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית המסך ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.