אז מה נשתנה? הגבר המודרני ממהר לטיפולי הסרת שיער

יהיו אלו שיטענו כי שינויים מתחילים אך ורק מבפנים. עם זאת, טיפולי הסרת שיער בלייזר מוכיחים אחרת: טיפולי האסתטיקה החיצוניים מחלחלים פנימה ומשפיעים על התחושה האישית והביטחון העצמי! לכאורה, זו "רק" הסרת שיער מהכתפיים, מהצוואר והאוזניים, אך בפועל – השינוי החיצוני משחרר מחסומים פנימיים ועכבות. 

אז מה נשתנה-הגבר המודרני ממהר לטיפולי הסרת שיער

שרירי החזה שלך מוסתרים ע"י שיער, אתה משתוקק לעצמות לחיים חלקות והשיער בבית השחי מציק לך? הגברים בשנת 2021 מטופחים לפחות כמו הנשים! אז מה נשתנה בעצם? כשמנסים להבין מה גרם לגברים להיות פתוחים יותר לטיפולי אסתטיקה, מגלים 3 דברים עיקריים:

  • הגבר המודרני מקבל "אישור" ממובילי דעת קהל שהסרת שיער לגיטימית
  • בנות הזוג דוחפות ומעודדות את הגברים שלהן להסיר שיער
  • לגברים יש נושא שיחה חדש: שגרת טיפוח!

מובילי דעת קהל משתפים בתהליך הסרת שיער

תרבות השיתוף כשמה כן היא – מעודדת שיתוף, וזו הסיבה שאתה זוכה לקבל הצצה לחייהם של הכוכבים הגדולים. עד לפני לא מעט זמן, גברים שהיו מסירים שיער היו עושים זאת בשקט, מתחת לרדאר. גברים רבים העדיפו שלא לדבר על טיפולי האסתטיקה, ובטח שלא להחצין אותם אל מול עשרות אלפי עוקבים. וכיום? דוגמנים, שחקנים, ספורטאים ואפילו דמויות "מעונבות" יותר, משתפים את עוקביהם בטיפולי הסרת השיער. והגברים שעוקבים אחרים? מבינים כי הסרת שיער לגיטימית גם לגברים.

"אני אוהבת אותך כמו שאתה, אבל אם תהיה חלק…"

המוטיבציה העיקרית של גברים להסיר שיער היא אסתטיקה כמובן. עם זאת, ישנם גברים שהמוטיבציה שלהם היא נוחות והיגיינה. כך או כך, הגבר המודרני זוכה לפירגון מלא מבת הזוג שלו! במשך שנים, גברים הרגישו שהגבריות שלהם מוגדרת גם ע"י שיער הגוף. ואלו שבחרו בכל זאת להסיר שיער מגופם? היו צריכים להצדיק את החלטתם בפני החברה ובנות הזוג. כיום, הנשים בעצמן דוחפות את הגברים לשגרת טיפוח, השקעה עצמית ואסתטיקה. 

שיחת המסדרון בעבודה? על טיפולי ההסרה!

מי אמר שרק נשים מפטפטות? גם לגברים ישנם המון נושאי שיחה – מהפוליטיקה הישראלית, דרך הבורסה העולמית ועד הורדת שיער. הגבר המודרני לא חושש לדבר על אסתטיקה ועל הסרת שיער, גם עם עמיתיו במקום העבודה. שנים רבות, שיחות על טיפוח היו נחלתן של הנשים בלבד, אך ב-2021 טיפוח היא לא מילה גסה, אלא להפך: הגברים ששגרת טיפוח אינה נכללת בשגרתם, הם אלו יוצאי הדופן.

מאילו אזורים בגוף גברים מסירים שיער?

התשובה היא שמכל האזורים! מטבע הדברים, לכל גבר רמת שעירות שונה וצמיחה בעלת מאפיינים אחרים בכל אזור. בפגישת הייעוץ, נאפיין את השערה באזור ההסרה המיועד, נעריך את מידת התאמתך לשיטה ונציע סדרת טיפולים. ב"אמריקן לייזר", ניתן להסיר שיער מכל אזור בגוף, לרבות:

  • רגליים
  • ידיים
  • גב
  • עורף
  • פאות
  • שכמות
  • מפשעות
  • פס טבור
  • בטן ועוד…

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.