הסרת שיער בלייזר – 4 יתרונות בולטים של השיטה

יהיו אלו שיטענו כי "ישנן המון שיטות להסרת שיער", והם צודקים. עם זאת, אנחנו לא מכירים עוד שיטה שיכולה להתחייב בפניכם על הדברים הבאים: 

  • תוצאה הנשמרת לאורך זמן – שיטות ההסרה המיושנות אינן מתגמלות, אלא להפך – משעבדות, מתישות ומתסכלות אתכם. ובשיטת הלייזר? התוצאות נשמרות לאורך זמן, כך שאתם מקבלים תמורה מלאה להשקעתכם. 
  • מגע נעים – אלו מכם שהתנסו בהסרת שיער באמצעות סכין גילוח לדוגמא, מודעים היטב למגע ולמראה הקוצני. שיטת הלייזר פוטרת אתכם מ"שלבי הביניים" בין הסרה אחת לאחרת. עם סיום תוכנית הטיפולים, תוכלו להעביר את ידכם על גופכם וליהנות ממגע נעים ורך. 
  • חבילת טיפולים ללא הגבלה – ב"אמריקן לייזר" אתם רוכשים תוצאה, לא מספר טיפולים! 

לפניכם, עוד 4 יתרונות בולטים להסרת שיער בשיטת הלייזר:

הסרת שיער בלייזר – לא רק יעילה, אלא גם חסכונית!

אחת ההתנגדויות השכיחות ביותר היא: "וואו, הסרת שיער בלייזר יקרה. אמשיך להסיר שיער בבית לבד". שיטת הלייזר יקרה יותר? זוהי רק אשליה! הסרת שיער בגילוח או בשעווה היא חוזה לכל החיים – במידה ותרצו לשבור אותו, השיער ישוב לצמוח. מבלי שאתם שמים לב, בכל חודש אתם רוכשים קצף גילוח, רצועות שעווה, סכיני גילוח ולעתים אפילו מתנסים במכונות ביתיות שמבטיחות להביא את הבשורה. עם הסרת שיער בלייזר, ישנו תאריך יעד ונקודת סיום שעם הגעתכם אליהם מפסיקה ההשקעה הכספית. 

הטיפולים כואבים? כואב יותר לוותר על החלום שלכם

שיטת הסרת שיער בלייזר ידועה בעיקר ב-2 דברים: הדבר הראשון הוא שביעות הרצון הגבוהה של אלו שהסירו באמצעותה שיער. הדבר השני הוא המיתוס הנפוץ כי הסרת השיער כואבת. ואכן, מטופלים רבים המגיעים אלינו לטיפול הראשון, מביעים בפנינו את חששם. עם זאת, כשהטיפול מסתיים, כמעט תמיד התגובה היא: "זהו? מזה כל כך פחדתי?". הגירודים שאחרי הגילוח או "תלישת" רצועת השעווה – כואבים יותר. 

מאמץ פיסי וגמישות קיצונית? לא עם הסרת שיער בלייזר

אנחנו מנחשים שאתם לא מתלהבים או מתמלאים בסיפוק בזמן שאתם מורידים לעצמכם שיער. מעבר לכך, אתם מוגבלים באזורים אליהם אתם יכולים להגיע (ניסיתם פעם להסיר שיער מהגב?). הסרת שיער DIY? קשה, משעבדת, מעייפת ,לא יעילה ולעתים – לא אפשרית. ב"אמריקן לייזר", הסרת השיער מתבצעת ע"י אנשי מקצוע המסירים את השיער מגופכם – בשבילכם ועבורכם. לא נדרש מכם כל מאמץ פיסי, גמישות ובטח שלא לוותר על הסרה באזור מסוים רק כי אינכם מגיעים אליו. 

הסרת שיער בלייזר מתאימה לנשים ולגברים

ישנם מכשירים ושיטות המשווקים למין אחד בלבד (לרוב, לקהל הנשים). שיטת הלייזר לא מפלה בין המינים, ואנו מקבלים בזרועות פתוחות אל מרפאתנו נשים וגברים! יעילות שיטת הלייזר הוכחה על גברים ועל נשים, כך שלא משנה מידת השעירות או האזורים מהם אתם רוצים להסיר שיער – השיטה יכולה להתאים גם לכם! 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.