עוברים הסרת משקפיים בלייזר – ובוגדים פחות?!

סקר חדש בדק ומצא: שני שליש מהאנשים שבוגדים בבני זוגם – מרכיבים משקפיים! האם זה הזמן לשלוח את בן או את בת הזוג להליך הסרת משקפיים בלייזר?

האם יש קשר בין הרכבת משקפיים לבין בגידה בבן או בבת הזוג? קשה להאמין, אבל סקר חדש שערך מגזין The Sun הבריטי בשיתוף עם אתר הדייטינג לזוגות נשואים IllicitEncounters, גילה שאלו המרכיבים משקפיים נמצאים ב"סיכון" גבוה הרבה יותר מאלו שלא, ככל שזה נוגע לניאוף.

הסבר שיכול להינתן לתוצאות של הסקר המוזר, הוא ששליש מהמשיבים לסקר חשבו שמשקפיים הם סקסיים, וחמישית חושבים שהרכבת משקפיים משדרגת את המראה.כ-90% השיבו שהרכבת משקפיים גורמת למי שמרכיב אותם להיראות "נגיש" יותר.

מיתוס שהתנפץ במסגרת הסקר הוא שהרכבת משקפיים תורמת למראה חנוני, עם 9% בלבד שהשיבו על השאלה הזו בחיוב. יחד עם כל הנתונים הללו, כ-75% מהמשיבים עדיין חושבים שקל יותר לתת אמון באלו שמרכיבים משקפיים.

אם יש סברה שבהחלט לא השתנתה, זה שקיים סיכוי גבוה יותר שגברים יבגדו יותר מאשר נשים, כן, כאלו שמרכיבים ומרכיבות משקפיים.

הסרת משקפיים בלייזר – אנחנו נאמנים לכם

אז בין אם הידיעה הזו שכנעה אתכם לשלוח את בן או בת הזוג לעבור טיפול הסרת משקפיים בלייזר, או שאתם דווקא אלה שרוצים לראות את המציאות באופן ברור וחד יותר, זה הזמן להכיר את הטיפול להסרת משקפיים של אמריקן לייזר.

הליך הסרת משקפיים בלייזר מתבצע אצלנו באופן מבוקר, לאחר בדיקת התאמה מדוקדקת, ועל ידי רופאים מיומנים, ותיקים ומנוסים, וההחלמה קצרה ומאפשרת חזרה מהירה לשגרה. יחד אתם ילווה אתכם הצוות המקצועי שלנו לאורך כל הדרך – מההתחלה וגם הרבה אחרי שתחלימו. בקיצור, נאמנים לכם.

באמריקן לייזר תוכלו לעבור טיפול הסרת משקפיים בלייזר באמצעות טכנולוגיית ה-EBK החדשנית, באופן בלעדי. בזכות טכנולוגיה זו, הסרת משקפיים בלייזר עשויה לעבור בקלות אף יותר, ועם תקופת החלמה קצרה מהרגיל.

לפרטים נוספים ולבדיקת התאמה ללא התחייבות וללא תשלום השאירו את פרטיכם בתחתית העמוד ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.