הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים

אחרי שנים בהן השעווה הייתה אורחת קבע בחדר הרחצה וסכין הגילוח עבר על גופכם פעמיים בשבוע, הגיע הזמן לעשות את הקפיצה אל עבר הדבר הגדול הבא: הסרת שיער בלייזר לגברים! גם אתם רוצים לדעת יותר על הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים, מה יש לעשות לפני ואחרי הטיפול ותוך כמה זמן רואים תוצאות? אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ באחד מסניפי "אמריקן לייזר"!

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים

גברים משלמים יותר על הסרת שיער? מיתוס!

רגע לפני שצוללים למחירי הטיפולים ועל פי אילו פרמטרים הם נקבעים, חשוב להדגש: גברים לא בהכרח משלמים יותר על הסרת שיער! ועכשיו נסביר: התפיסה המוטעית הזו נשענת על ההנחה כי גברים בהכרח שעירים יותר. בפועל, זה לא נכון. ישנם גברים ששערתם רכה, צמיחתם אינה צפופה והאזור ממנו הם רוצים להסיר את השיער – ללא ממש שעיר.

עם טיפולי הסרת שיער בלייזר, אין כל חשיבות למין המטופל, אלא למאפייניו האישיים בלבד. כשלקוחותינו מתעניינים אודות הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים עולים באופן טבעי. ולכן, אנו כאן בכדי להשיב לכם מה משפיע על המחיר:

  • האזור ממנו רוצים להסיר את השיער – באופן כללי, ככל שהאזור גדול יותר וככל שרוצים להסיר שיער מיותר אזורים, כך מחיר חבילת הטיפולים עולה. לדוגמא: הסרת שיער מהגב תהיה יקרה יותר (כמעט תמיד) מהסרת שיער בגף כף היד. 
  • צפיפות השערה – האם כל הגברים שעירים וצמיחתם של כולם צפופה? התשובה היא שלא. ובכל זאת, גם גברים אלו שואפים לגוף חלק, כך שגם את מעט השיער שעל גופם הם מבקשים להסיר. ככל שישנה צפיפות גדולה יותר – מחיר החבילה עולה.

לשלם על טיפולים נוספים מעבר לחבילה? אז זהו, שלא!

גברים מסירים שיער משלל אזורים בגוף:

  • עורף
  • גב
  • כתפיים
  • אוזניים
  • בית השחי
  • מפשעות
  • חזה
  • בטן ועוד…

רבים פונים אלינו בשאלה הבאה: "נניח והציעו לי תוכנית של עשרה טיפולים להסרת שיער מהגב. מה קורה במידה וידרשו לי טיפולים נוספים, יהיה עליי לשלם בעבורם?". התשובה שלנו היא – לא! כן, אתם קוראים נכון! במידה וידרשו לכם טיפולים נוספים (מעבר למספר הטיפולים שהומלץ לכם עליהם בפגישת הייעוץ), לא תצטרכו לשלם בעבורם.

ב"אמריקן לייזר", אנחנו מחויבים אליכם ואל התוצאה שאתם רוצים לראות על גופכם! המחיר שאתם משלמים לנו הוא עבור התוצאה, ולא עבור סדרת הטיפולים. השיער שב לצמוח? תוכלו לשוב אלינו לסבב טיפולים נוסף (מלבד אזור הפנים).

"ישנם מבצעים עבור הסרת שיער לגברים?"

התשובה היא שכן! אנו מציעים שלל מבצעים מתחלפים, כך שכדאי בהחלט לעקוב אחר הפרסומים שלנו. נכון לכתיבת שורות אלו, כל האזורים מוצעים ב-50% הנחה + 1000 שקלים מתנה למימוש עבור טיפולים נוספים. לבירורים נוספים אודות הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים ומבצעים, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 1-700-70-70-60

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות! לפרטים נוספיםופגישת ייעוץ, התקשר – 1-700-707060