הרווקים המפורסמים שעברו הסרת משקפיים בלייזר

רואים שהם רווקים נחשקים: טיילר קמרון שהשתתף ב"הרווקה" האמריקני, ומאט ג'יימס "הרווק" העכשווי, עברו יחד הסרת משקפיים בלייזר!

חברים שעוברים הסרת משקפיים בלייזר ביחד – נשארים ביחד, כך לפחות זה נראה במקרה של הרווקים החברים טיילור קמרון (שהשתתף בתכנית האמריקנית "הרווקה") ומאט ג'יימס (המככב בתכנית "הרווק" שמשודרת בימים אלה בארה"ב והוא הרווק האפרו-אמריקני הראשון בהיסטוריית הפקת הריאליטי), שעברו בחודש שעבר הסרת משקפיים בלייזר יחד ואף תיעדו ברשתות החברתיות את ההחלמה המשותפת.

"מפה אין דרך חזרה!" כתב ג'יימס מיד לאחר שעבר הסרת משקפיים בלייזר, וביום שלמחרת המשיך לשתף סרטוני וידאו ותמונות שלו ושל טיילר מרכיבים משקפי שמש.

ג'יימס שיתף וידאו של אחת ממשתתפות "הרווקה", שם הוא נכנס למעלית הלא נכונה והיא מכנה אותו "עיוור" בזמן שהיא מלווה אותו למעלית הנכונה. קמרון השיב לו מאוחר יותר – "זה אכן היה מסע, אבל עכשיו אפשר לראות שוב."

בפוסטים שבהם השניים תיעדו את עצמם, נראה שהם לא עזבו זה את זה לרגע, לא כשהזמינו פיצת ניצחון לרגל הצלחת ההליך, ובטח לא כשטפטפו אחד לשני טיפות עיניים במסגרת ההחלמה. אנחנו מצדיעים להם על התמיכה המשותפת זה בזה!

יחד או לבד – גם אתם יכולים לעבור הסרת משקפיים בלייזר

טיפול הסרת משקפיים בלייזר לא שמור רק לרווקים מפורסמים. אצלנו באמריקן לייזר, כל אדם שנמצא מתאים לעבור הסרת משקפיים בלייזר, יכול לעבור את הטיפול על ידי רופאים מומחים, בעזרת הצוות המנוסה שלנו ובמחירים שווים לכל נפש. אמריקן לייזר פועלת ברחבי ישראל מזה יותר מ-20 שנה, וכבר סייעה לאלפים רבים של מטופלים מרוצים לעבור טיפולי הסרת משקפיים בלייזר, לראות טוב ולהיראות מצוין.

אם אתם קצת חוששים לעבור הסרת משקפיים בלייזר לבד, אתם כמובן מוזמנים לעבור את ההליך יחד עם בן הזוג, עם בן משפחה או חבר קרוב הזקוקים גם הם לטיפול הסרת משקפיים בלייזר.

אנו מזמינים אתכם ואת האהובים עליכם שזקוקים גם הם לטיפול הסרת משקפיים, להגיע אלינו לבדיקת התאמה ללא התחייבות וללא עלות, ולגלות אם טיפול הסרת משקפיים בלייזר מתאים לכם. באמריקן לייזר מתבצע טיפול הסרת משקפיים בלייזר באמצעות טכנולוגיית EBK המתקדמת להסרת משקפיים. הטיפול בטוח, יעיל, ומאפשר החלמה מהירה וחזרה זריזה לשגרה.

לפרטים נוספים השאירו את פרטי הקשר שלכם בטופס בתחתית העמוד ואנו נעמוד איתכם בקשר בהקדם.