איך מבוצע טיפול להסרת שיער בלייזר?

אפשר לשער כי במידה והייתם יכולים להתעורר בבוקר לגוף חלק ונטול שיער, הייתם שמחים מאד. בפועל, אלו מכם שמעוניינים להסיר שיער מגופם, נדרשים לעבור תהליך של טיפול להסרת שיער בלייזר. לא אחת אנחנו נשאלים ע"י מתעניינים כמה טיפולים נדרשים, כמה זמן אורך כל טיפול ועל פי אילו פרמטרים נבנית תוכנית טיפולים?

לפניכם, טעימה קטנה ממה שצפוי לכם איתנו ב"אמריקן לייזר". המטרה: גוף חלק ונטול שיער!

התחנה הראשונה: פגישת הייעוץ

אנו נתאם אתכם פגישת ייעוץ באחד מסניפי "אמריקן לייזר". בשיאה של פגישת הייעוץ נגבש את תוכנית הטיפולים. לאורך הפגישה, נתרשם מהאזורים בגוף שמהם תרצו להסיר שיער, נאפיין את סוג השערה (צבע, עובי, צפיפות) ובהתאם נעריך כמה טיפולים ידרשו לכם. 

לרוב, פונים אלינו בבקשה לגבש תוכנית טיפולים כמה שיותר קצרה. בפועל, מספר הטיפולים בתוכנית הסרת השיער נקבע בהתאם למאפיינים האישיים שלכם, כמו גם לאזורים מהם תרצו להסיר שיער. חשוב לנו להדגיש כי טיפול להסרת שיער בלייזר לא מסתכם בכמה טיפולים בודדים, אלא שנדרשת עקביות והתמסרות שלכם לתהליך. המטרה שלנו בסופו של דבר היא לרצות ולספק אתכם עם תוצאה מרשימה. 

הטיפול הראשון הגיע: איך עליכם להיערך?

זהו, יש לנו תוכנית טיפול להסרת שיער בלייזר! מהרגע בו אתם נכנסים אל חדר הטיפולים, אינכם צריכים לעשות דבר. עם זאת, עליכם להקפיד על ההנחיות הבאות: 

  • גילוח השיער באזור בו אתם רוצים להסיר את השיער. ניתן אמנם לגלח יום לפני, אך מהניסיון שלנו כדאי לבצע את הגילוח סמוך ככל הניתן לטיפול. 
  • לאורך תוכנית הטיפולים, יש להימנע מחשיפה ישירה וממושכת לשמש באזורים מהם מוסר השיער.

כמה זמן לוקח כל טיפול?

ישנו קשר ישיר בין האזור בגוף ממנו תרצו להסיר שיער ובין אורך הטיפול. הנוסחה פשוטה למדי: ככל שהאזור גדול יותר, כך הטיפול אורך יותר זמן. לצורך העניין: טיפול הסרה בפנים יהיה קצר יותר מהסרת שיער ברגליים ובידיים. כבר בפגישת הייעוץ נוכל לשקף בפניכם מהו אורכו הממוצע של כל טיפול בתוכנית הטיפולים שנקבעה לכם.

דברים נוספים שחשוב לדעת על טיפול הסרת השיער:

  • החבילות שלנו הן חבילות ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים)
  • במידה והופיעו תופעות לוואי בעקבות הטיפול, הן עוברות תוך זמן קצר אך במקרה הצורך ניתן לפנות למוקד שרות
  • הטיפולים מבוצעים ע"י מטפלים מוסמכים

"ניתן לבצע הסרת שיער בתקופת הקורונה?"

בוודאי. ב"אמריקן לייזר" אנחנו פועלים כחוק בהתאם לתו הסגול ונצמדים להנחיות וההגבלות. דבר אחד חשוב לנו יותר משביעות הרצון שלכם והוא הבריאות שלכם. אנו מתחייבים בפניכם על טיפול להסרת שיער בלייזר שעומד בתקנים המחמירים ביותר! הצוות שלנו ממוגן בכל האמצעים הנדרשים – ממסכות ועד כפפות. 

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילת הסרת שיער לצמיתות ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה – באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים).

רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? צרו קשר ונשמח לספר לכם על הטכנולוגיות המתקדמות והמבצעים שלנו.

למידע נוסף על הסרת שיער בלייזר, השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר.