סוויט סיקסטין: על הסרת שיער לבני נוער

לא שזה מפתיע, אך כיום הביקוש להסרת שיער מתחיל בגילאים מאד צעירים. נערים ונערות בשנת 2020 נצמדים לשגרת טיפוח, שכוללת בין היתר גם הסרת שיער באמצעות שעוות, גילוח בסכין ושלל מכשירים ביתיים. הרצון ליהנות מנראות אסתטית ונטולת שיער, מעלה באופן טבעי את השאלה: מתי ניתן להתחיל בטיפולי הסרת שיער לבני נוער?

"אני אולי רק בת 14, אך יודעת שאין לי כל עניין בשיער גוף"

אפשר לשים את הקלפים על השולחן: שיער גוף לא רק שאינו מחמיא, אלא גם עלול לפגוע במידה מסוימת בביטחון העצמי. נשים ונערות שואפות להיות חלקות בידיים, ברגליים, בבטן, בגב ובאזורים נוספים לבחירתן. ולכן, אין זה מפתיע שנערות צעירות מעוניינות להתחיל בטיפולי הסרת השיער בגילאים צעירים מאד. 

אנחנו, ב"אמריקן לייזר", שואפים להעניק את הטיפול המקצועי ביותר לכל לקוח שלנו! ולכן, אנו מאפשרים לבצע אצלנו הסרת שיער לבני נוער בתנאים הבאים:

  • נערים ונערות שגילם 16 שנים ומעלה, יוכלו להתחיל את הטיפולים באישור וליווי הוריהם
  • מעל גיל 18 שנים, יכול כל אדם בוגר להגיע אלינו וליהנות מסדרת טיפולים מותאמת אישית

חשוב לנו להדגיש: לא משנה בני כמה אתם והאם טכנית אתם יכולים להתחיל את הטיפול. ההתקשרות שלנו אתכם מתחילה בפגישת ייעוץ אישית, שמטרתה לבחון את מידת התאמתכם לתוכנית הטיפולים. חשוב לנו שתקבלו תמורה להשקעה שלכם – בזמן ובכסף, ומסיבה זו אנו מתעקשים על פגישת ייעוץ. מה היא כוללת?

  • התרשמות מהאזורים בהם תרצו להוריד שיער
  • הערכת סיכויי הצלחת הטיפולים בהתאם לגוון העור, גוון ועובי השיערה ומאפיינים נוספים
  • המלצה על תוכנית טיפולים מתאימה לכם

"נניח והתחלתי את הסרת השיער בגיל 18 והוא שב לצמוח בגיל 21. מה עושים?"

טיפולי הסרת שיער לבני נוער ב"אמריקן לייזר" הם טיפולים מבוטחים. יש לנו מחויבות אליכם ולתוצאות. לכן, כל חבילת טיפולים שתרכשו מאיתנו (מלבד הסרות שיער באזור הפנים), מעניקות לכם ראש שקט: טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה! במידה והשיער שב לצמוח, תוכלו לתאם איתנו סדרת טיפולים נוספת ללא תוספת תשלום. 

"אני בת 17, האם אוכל לעמוד בטיפול מבחינת הכאב?"

אין ספק בכך. כן חשוב להדגיש כי סביר ותחושי כאב, זאת מאחר ובכל זאת מדובר על הסרה של השיער מגופך. במידה והסרת בעבר שיער בשעווה (ועמדת בכאב), אינך צריכה לחשוש מהכאב המאפיין את טיפולי ההסרה בלייזר. אנו עושים ככל שאנו יכולים בכדי להבטיח טיפול כמה שיותר נעים. אנו מאמינים כי הנוסחה לטיפול שכזה היא מכשור מתקדם באישור משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי ומטפלים מקצועיים, מנוסים ואדיבים.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה – באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער לבני נוער (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים).

רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? צרו קשר ונשמח לספר לכם על הטכנולוגיות המתקדמות (למשל הסרת שיער בשיטת IPL) והמבצעים שלנו.

למידע נוסף על הסרת שיער בלייזר, השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר.