בשל שהות ממושכת מול מסכים בתקופת הקורונה – יותר אנשים עוברים הסרת משקפיים בלייזר

במהלך המגפה בתשעת החודשים האחרונים, תשומת הלב הופנתה בעיקר לחשיבות שמירה על היגיינת הידיים, ולכן יותר ויותר אנשים בחרו להרכיב משקפיים במקום להשתמש בעדשות מגע.

אבל הרכבת משקפיים עוררה בעיה אחרת – האדים שמצטברים על המשקפיים בזמן עטית מסכה. רופאי עיניים בעולם מדווחים על עליה בפניות פציינטים אליהם, בניסיון למצוא פיתרון לבעיות האלו, באמצעות הליך הסרת משקפיים בלייזר.

ישנם גם מי שמודאגים מהדבקה בקורונה בזמן הרכבת עדשות מגע עם הידיים. יש לציין, כי גורמים מקצועיים ממליצים שלא לגעת באזור העיניים עם ידיים לא שטופות, זאת למרות שווירוס הקורונה נפוץ בעיקר דרך שאיפה טיפתית.

ד"ר נדה שאמי, מנתחת עיניים בלוס אנג'לס, מציינת כי הבחינה בעלייה של 35% בביקוש להסרת משקפיים בלייזר מאז חודש מרץ, אז עברו רבים לעבוד מהבית. "אנחנו שומעים מפציינטים תסכול סביב הרכבת עדשות מגע, שהייה ממושכת מול המסכים והזום," אומרת ד"ר שאמי.

אין צורך להמתין שהבעיה תמשך – בחרו לעבור הסרת משקפיים בלייזר

במקום לנסות שיטות שונות להקל על בעיות בראייה או על האדים שמצטברים על המשקפיים כשאתם עוטים מסכה, עד כדי כך שקשה לכם לראות מה מתרחש סביבכם. בחרו בשיטה הבטוחה – הסרת משקפיים בלייזר. אנחנו ב"אמריקן לייזר" מציעים הליך בטוח, יעיל ומתקדם להסרת משקפיים, ללא תופעות לוואי ועם זמן החלמה מהיר. הצוות הוותיק והמנוסה שלנו ממתין לכם בסניפנו הפרוסים בכל רחבי הארץ, ויוכל לסייע לכם.

אם אתם שוקלים לעבור הסרת משקפיים בלייזר, כדאי שתדעו שרק באמריקן לייזר מבוצע הליך הסרת משקפיים בלייזר בעזרת שיטת EBK המתקדמת, המצמצמת את תופעות הלוואי ומקצרת את משך ההחלמה.

חשוב לדעת שלא כל אחד מתאים להליך הסרת משקפיים, ולכן יש מאד לעבור אבחון מקדים ולוודא שאתם מתאימים. אנו מציעים פגישת ייעוץ והתאמה ללא עלות וללא התחייבות. השאירו עכשיו את פרטיכם בטופס שבתחתית העמוד ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

בתקופת הקורונה, אנו מבינים שאתם מעדיפים שלא לצאת מהבית, ולכן מאפשרים לעבור מפגשי יעוץ בטלפון או בשיחות וידיאו. גם בתקופה מאתגרת זו, כמו בכל תקופה, אנו עושים כל שביכולתנו כדי להקל עליכם ולעזור לכם להיראות טוב ולהרגיש מצוין.