הסרת משקפיים בלייזר תשפר את ביצועי שחקן הפוטבול האמריקני?

שחקן ההגנה האמריקני שרבריוס וורד ניצל את פגרת עונת המשחקים כדי להתחדש בראייה מושלמת באמצעות הסרת משקפיים בלייזר. האם זה מה שיהפוך אותו לשחקן על בסופר בול הבא?

לשרבריוס וורד הייתה עונה נהדרת כשחקן ההגנה של קנזס סיטי צ'יפס בשנה שעברה, אבל מסתבר שלמרות ההצלחה – הוא עשה זאת מבלי שראה כל כך טוב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Charvarius Ward (@itslilmooney) on

ממש אחרי הסופרבול החליט וורד לקחת את היכולות שלו לשלב הבא, ובחר לעבור הליך הסרת משקפיים בלייזר בשיטת לאסיק. וורד מעיד שלפני הניתוח הוא חווה גם קוצר ראייה וגם רוחק ראייה, מה שגרם לו מדי פעם לכאבי ראש ולעתים אף לפזילה.

"סוף סוף אני יכול לראות," סיפר וורד למקומון "קנזס סיטי סטאר", "זו הפעם הראשונה שאני מצליח לראות היטב."

שידרוג הראייה של וורד מגיע בתזמון מושלם, לאחר השעייתו של שחקן ההגנה הבולט בקבוצה, באשוד ברילנד, וכעת וורד צפוי לתפוס את מקומו.

"זה חלום שמתגשם," אמר וורד עם כניסתו לשנה השלישית כשחקן NFL, "תמיד ידעתי שיש לי את זה, אבל מה שהייתי זקוק לו זה ההזדמנות. ה-NFL זה רמה אחרת לגמרי, אבל אני חושב שאני מתמודד עם זה היטב ורק אשתפר בעתיד."

אכן, רגע אחרי הליך הסרת משקפיים בלייזר – נראה שוורד מתחיל לקצור את הפירות.

הליך הסרת משקפיים בלייזר – הבחירה לשדרג את עצמכם

חיי היומיום שלכם אמנם לא דורשים תיקול שחקנים אחרים על המגרש או שאיפה לככב בסופרבול הבא, אבל אין ספק שהליך הסרת משקפיים בלייזר יכול לשדרג גם את איכות החיים שלכם לאין שיעור. אנחנו ברשת "אמריקן לייזר" מציעים לכם להשתדרג יחד אתנו ויחד עם הרופאים הוותיקים והמנוסים שמבצעים את הליך הסרת המשקפיים בסניפנו הפרוסים ברחבי הארץ.

חשוב לדעת כי לא כל אחד יכול לעבור הליך הסרת משקפיים, ולכן יש לעבור בדיקת התאמה לפני ההליך. אצלנו תוכלו לעבור את בדיקת ההתאמה ללא התחייבות וללא עלות. השאירו את פרטיכם בטופס בתחתית העמוד ואנו ניצור אתכם קשר ונתאם עמכם פגישת ייעוץ והתאמה בהקדם.