הסרת משקפיים בלייזר יכולה להציל את הראייה?!

שחיינית שכמעט איבדה את עינה בעקבות שחייה עם עדשות מגע, מזהירה אחרים שלא לחזור על הטעות שהיא עשתה. אם תשאלו אותנו, עדיף פשוט לעבור הסרת משקפיים בלייזר

סו אושונסי בת ה-38 אובחנה עם חשד לזיהום נדיר בקרנית בעקבות הרכבת עדשות מגע, ולמרבה המזל הרופאים הצליחו להציל את עינה מעקירה.

אושונסי נהנתה משחיה בים בזמן שהרכיבה משקפי צלילה ועדשות מגע, אבל כעבור מספר ימים היא התחילה לסבול מכאבים בעינה.

"היה לי כאב חמור בעין והיא הייתה אדומה מאד. ידעתי שזו לא דלקת הלחמית. זה היה מאד כואב וצורב ולא יכולתי להיות באור", סיפרה סו, "התייעצתי מיד עם הרופאים והבהלתי את עצמי למחלקת עיניים בבית החולים."

"הדבר הראשון שחשבתי עליו, הוא שזה יכול להיות זיהום קרטיטיס, כל הסימנים פשוט היו שם, מכיוון שאני מרכיבה עדשות שאפשר לישון אתן ולהרכיב עד חודש ומכיוון שאני מרבה לשחות בים הפתוח," אמרה סו. זיהום הקרטיטיס נגרם בשל אורגניזם מיקרוסקופי, אמבה הקרויה אקנטואמבה, שקיימת בטבע ובעיקר נמצאת במים (אגמים, נהרות וימות), כמו גם במי שתייה, בבריכות, בג'קוזי, באדמה ובאוויר.

סו אמרה שהיא הייתה מבועתת כאשר המנתח הסביר לה שהאפשרות הגרועה ביותר היא שהרופאים יאלצו להסיר את עינה. כיום סובלת סו מראייה מטושטשת מאד והיא חוששת שהיא איבדה לצמיתות את ראייתה בעין הימנית, שהייתה עינה החזקה יותר.

דגימות נלקחו מעינה כדי לבחון את מצבה. היא עדיין ממתינה לתוצאות, אך בינתיים היא מטופלת כנגד הזיהום שאובחן. כיום היא משתמשת בארבעה סוגים שונים של טיפות כדי להרוג את האמבה, כמו גם בתרופות אנטיביוטיות כדי להתגבר על החיידקים ממנה האמבה ניזונה.

סו הרכיבה עדשות מגע במשך 25 שנים ופעילות גופנית הייתה חלק בלתי נפרד מחייה. היא מתארת כי מאז התפתחות הזיהום, היא במאבק נפשי מתמשך, מאחר שהנזק שנגרם לה מאלץ אותה להישאר תמיד בחדר חשוך ואין באפשרותה להתאמן או לעבוד שעות ארוכות מול המחשב במקום עבודתה במערכת החדשות המקומית.

היא מוסיפה: "אנשים רבים מרכיבים עדשות מגע בשביל לבצע פעילות גופנית. זה נוח יותר מאשר להרכיב משקפיים. בתמימותי חשבתי שאם ארכיב משקפי צלילה אהיה מוגנת, ואני מספרת את הסיפור שלי כדי שאנשים לא יחזרו על אותה הטעות. זה מסוג הדברים שאופטיקאים מזהירים אותך כל הזמן לגביהם, אבל רק כשזה קורה לך אתה מבין כמה רע זה. אפשר לתפוס את זה במקלחת ואפילו בשחייה בבריכה עם כלור."

הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר

תופעת מחלות העיניים שנגרמות בעקבות הרכבה ממושכת של עדשות מגע היא ידועה ומוכרת, ורבים מבקשים לעבור הליך הסרת משקפיים בלייזר כדי להימנע מכך. אנחנו ברשת אמריקן לייזר מציעים טיפול הסרת משקפיים בלייזר שהנו בטוח, יעיל ובהחלמה מהירה, בטכנולוגיית EBK המתקדמת תחת ידם של רופאים ותיקים ומנוסים, בפריסה ארצית.
חשוב לדעת כי לא כל אחד יכול לעבור הליך הסרת משקפיים, ולשם כך מתבצעת בדיקת התאמה מקדימה ללא תשלום. עם סיום ההליך, תקופת ההחלמה צפויה להיות קצרה, ולאחריה אנו ממשיכים ללוות את המטופל כדי לוודא שאיכות חייו המשופרת נשמרת.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת התאמה ללא התחייבות, השאירו שם וטלפון בתחתית העמוד ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.