מיתוסים, הו מיתוסים: כל מה שחשבתם שאתם יודעים על הסרת שיער

כמה עובדות נכונות (לא מיתוסים!) על הסרת השיער:

  • למרות שהיה זה אידיאלי, הסרת השיער היא לא לצמיתות
  • הסרות השיער מיועדות לנשים ולגברים 
  • הסרת שיער מתאימה לאנשים בעלי שיער שגוונו כהה
  • התוצאות לא מופיעות כעבור טיפול בודד, אלא לאחר השלמת תוכנית הטיפולים

אז אילו מיתוסים הצליחו להגיע גם לאוזניכם? לפניכם, כל מה שחשבתם שאתם יודעים על הכאב המאפיין את הטיפולים, תופעות הלוואי ואורך הטיפולים:

1."הסרת שיער לא מתאימה למי שיש לו סף כאב נמוך"

לא נכון! הסרת השיער מתאימה לכולם – לאלו האמיצים וגם לאלו שמעט חוששים. אמנם לא מדובר על טיפול שנטול כאב לחלוטין, אך המיתוס כי מדובר על "כאב שעד שלא מרגישים אותו אי אפשר להבין עד כמה הוא נוראי", אינו מייצג את המציאות. הצוות המקצועי ב"אמריקן לייזר" קשוב לכל מטופל, כך שבמידה ותרצו לעצור לרגע, לשתות כוס מים או לקחת אוויר, כך יהיה.

2."תופעות לוואי של הסרת שיער לא עוברות, הן לתמיד"

טיפולי הסרת השיער הם טיפולים בטוחים. בכדי למזער מראש את הסיכוי להופעת התופעות, הטיפולים ניתנים לכם, המטופלים, ע"י צוות מקצועי ומיומן ופיקוח רפואי. כמו כן, בחרנו לעבוד אך ורק עם המכשירים החדשים והבטוחים ביותר. במידה ומסיבה כלשהי הופיעו תופעות לוואי, אנו נעניק מענה מלא. האם הן לתמיד? בוודאי שלא. מדובר על תופעות כדוגמת גירוי ואדמומיות בעור, שיכולות לעבור כבר ביום הטיפול.

3."אסור לגלח את השיער, זה הורס את יעילות הטיפול"

בדיוק להפך. בכדי שיהיה ניתן לבצע את טיפול ההסרה, נדרשים כל המטופלים לגלח את האזור שבו מתבצעת ההסרה. לדוגמא: גילוח הרגליים במידה ומתבצעת הסרת שיער ברגליים. חשוב להדגיש כי יש לבצע את הגילוח סמוך ככל הניתן למועד הטיפול. 

4."הטיפולים מאד ארוכים, רק בגלל זה אני לא יכול להתחייב לתוכנית"

טיפולים ארוכים? מה פתאום! ראשית, אנחנו מתאמים את הטיפולים בהתאם ללוח הזמנים שלכם, כך שתוכלו להגדיר לנו מראש באילו ימים ושעות נוח לכם. בנוסף, אורך הטיפולים אינו קבוע, אלא משתנה בהתאם לאזור בו מסירים את השיער. המשמעות היא שהטיפול יכול לקחת גם כעשר דקות בלבד. עם זאת, במידה ומדובר על הסרת שיער באזורים גדולים יותר, הטיפול מתארך.

5."כל קוסמטיקאית יכולה להסיר שיער"

חד משמעית, לא! בכדי להסיר שיער נדרשת הכשרה רלוונטית. אנחנו ב"אמריקן לייזר" לא מעגלים פינות ולא מדלגים לנו בין קיצורי דרך. הצוות שעובד אצלנו בתחום הסרת השיער, הוא צוות מוסמך שעבר את ההכשרות הנדרשות, לרבות ניסיון מעשי בהסרת שיער. 

גם אתם חולמים על גוף חלק ועל החופש משעוות וסכיני גילוח? הגיע הזמן שגם אתם תדעו מהו טעמו של חלום שמתגשם! באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר.