אז מה אתם כבר יודעים על הסרת משקפיים?

אם רק הייתם יכולים, הייתם נפרדים פעם אחת ולתמיד ממשקפי הראייה שלכם. רבים מעידים כי הם היו עושים הכל בכדי לראות בהיר וחד יותר. אז מה מונע ממרכיבי משקפי הראייה לעשות את הצעד ולעבור ניתוח של הסרת משקפיים? בין היתר, מיתוסים. אותם מיתוסים, עוברים מפה לאוזן בשקט בשקט ומבססים את מעמדם כעובדות אמיתיות שיוצרות סלידה והימנעות.

אז מה אתם כבר יודעים על הסרת משקפיים?

אז רגע לפני שגם אתם מוותרים על איכות הראייה (וכך גם על איכות החיים שלכם), הכירו גם אתם את חמשת המיתוסים הנפוצים ביותר על ניתוח הסרת משקפיים. הקשר ביניהם ובין האמת? מקרי לחלוטין:

1."אחרי ניתוח להסרת משקפיים נדרשת החלמה של חודשים"

לא נכון! אם מה שמנע מכם להסיר משקפיים הוא החשש כי לא תקבלו חופשה מהמעסיק או שתצטרכו לחתום על חופשה ללא תשלום, דעו כי נמנעתם ללא סיבה. כל עוד ההליך מתבצע ללא אירועים חריגים (מה שלרוב קורה), תוכלו לשוב לשגרת העבודה המבורכת שלכם כעבור 48 שעות בלבד, זאת בהתאם להנחיות וההגבלות שיינתנו ע"י הרופא. החלמה של חודשים ארוכים וחוסר מעש בבית? לא!

2."לחדש את הניתוח כל שלוש שנים? תודה, זה לא בשבילי"

ניתוח הסרת משקפיים מבטיח לכם תוצאות עמידות שנשמרות לשנים! בנוסף, כל עוד אין ירידה באיכות הראייה, אין כל סיבה לחדש את הניתוח. כלומר, לא מדובר על ניתוח שצריך לתחזק בכדי לשמר את תוצאותיו. עם זאת, במידה והרופא מזהה ירידה באיכות הראייה, ניתן לבצע הליך נוסף. 

3."אני רק חושב על הכאבים ומיד מחליט לוותר"

הפחד מכאב הוא זה שמנע מכם לקבוע פגישת ייעוץ, לבצע את הניתוח ולהתחיל לראות טוב יותר? אין ספק  כי מדובר על איבר רגיש ועדין מאד אך ניתוח להסרת משקפיים אינו שונה מכל פרוצדורה טיפולית ואכן ייתכנו כאבים מקומיים, לכן אנו דואגים כי בשעת הניתוח ולאחריה יילקחו טיפות משככות כאבים. 

4."אין לי את הזמן לבצע את ההליך, הוא נורא ארוך"

כשחושבים על הליך רפואי שמשנה חיים כמו הסרת משקפיים, חושבים על ימי אשפוז ארוכים, ימי מחלה והחלמה מאד ארוכה. תתפלאו או שלא, אך כל תהליך ניתוח הסרת המשקפיים אורך לא יותר מעשרים דקות! הניתוח לא כולל אשפוז, "חדר ניתוחים" קלאסי או מנוחה בחדר חולים שאליו יגיעו אליכם מבקרים במשך ימים ארוכים. מדובר על פרוצדורה קצרה שמיד לאחריה אתם משוחררים לביתכם.

5."ומה לגבי תופעות הלוואי שיכולות לפגוע באיכות החיים שלי?"

ניתוח הסרת המשקפיים נחשב לאחד הניתוחים המבוקשים ביותר בישראל ובעולם. אנחנו ב"אמריקן לייזר" מבצעים את התהליך בטכנולוגיית EBK המתקדמת ללא חיתוך שיעילותן הוכחה, כאשר כל ניתוח מבוצע ע"י רופא וצוות מקצועי ומנוסה. תופעות הלוואי לא רק שהן נדירות, אלא שגם אם הן כבר מופיעות, הן חולפות.

גם אתם תוכלו לחוות את העולם דרך משקפיים ורודים! מעוניינים לעבור הסרת משקפיים בלייזר? רוצים לגלות אם הסרת משקפיים בלייזר מתאימה לכם? השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר כדי להזמינכם לבדיקת התאמה יסודית ללא תשלום. פנו אלינו עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ ובדיקת התאמה – 1700-707060