כוכב ה-NBA שעבר הסרת שיער בלייזר

כדורסלן העבר מה-NBA, למאר אודום עבר הסרת שיער בלייזר! נשמע כמו משהו שגרתי בסך הכל, אלא שבניגוד לאחרים, שלא לומר נשים, הוא מאד, אבל מאד חשש מהטיפולים.

למזלו, הוא לא עבר הסרת שיער בלייזר לבד. ארוסתו, סברינה פאר, התלוותה אליו לטיפולי הסרת שיער בלייזר, עמדה לצדו, הסיחה את דעתו, ואף הושיטה לו את ידה, שנמעכה קלות, כאשר אודום חשש במיוחד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FLAWLESS ICON (@lasermepleasemiami) on

סברינה גם עברה טיפול הסרת שיער בלייזר יחד אתו, ואין ספק שמדובר בדייט רומנטי ביותר… בסיום הטיפולים, הזוג תיעד את עצמו רוקד ריקוד ניצחון חלקלק במיוחד.

בין הטיפולים שעבר, מסתבר שהאתלט, שמתנשא לגובה של 2.08 מ', החליט שממש אין לו כוח יותר להתעסק עם הפדחת, ובחר גם לעבור הסרת שיער בלייזר באזור הראש.

הסרת שיער בלייזר – אין סיבה לחשוש

אין ספק שהחשש של אודום היה מוגזם. אין כל סיבה לפחד כשעוברים הסרת שיער בלייזר. עובדה, מיליונים עוברים את סדרת הטיפולים בשלום. אנחנו ברשת אמריקן לייזר, מבטיחים לכם טיפולי הסרת שיער בלייזר בפרטיות ובנוחות מקסימלית, בכל אחד מסניפנו הפרושים בנקודות שונות בארץ.

טיפולי הסרת שיער בלייזר ברשת האסתטיקה המובילה בישראל, אמריקן לייזר, מתבצעים מזה כעשרים שנה. הצוותים המבצעים הסרת שיער בלייזר ברשת אמריקן לייזר עוברים הכשרה ייחודית ופועלים תחת הנחייה רפואית, למען בריאותכם ובטיחותכם.

בהחלט לא חייבים להיות כוכבי NBA כדי לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר ברשת אמריקן לייזר. מאות אלפי ישראלים כבר עברו טיפולי הסרת שיער בלייזר והסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר, ונפרדו מהשיער המיותר ומהמשקפיים.

כדאי לדעת שרשת אמריקן לייזר, היא הרשת היחידה בישראל שמציעה טיפולי הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה, עד להשגת תוצאה, בחבילות מיוחדות ומשתלמות. טיפולי הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה מאפשרים לכם לעבור שוב טיפולים בעתיד במידת הצורך, ללא תשלום נוסף. דבר זה עשוי להיות נחוץ במידה שצומחות שיערות חדשות לאחר הריון ולידה או עקב שינויים הורמונליים שונים. במקרה זה, אנו תמיד לצידכם וממשיכים להעניק לכם שירות, ללא תשלום נוסף, במסגרת החבילה.

לפגישת ייעוץ ללא עלות או התחייבות, השאירו שם וטלפון בטופס בתחתית העמוד, וניצור אתכם קשר בהקדם.