סקר חדש קובע: יותר ילדים ישראלים זקוקים למשקפיים מגיל צעיר

סקר ישראלי חדש מצא כי גיל הרכבת המשקפיים בקרב ילדים הופך לצעיר יותר, ויחד עם הגיל גם שיעור הילדים הזקוקים להם

עפ"י הסקר, שנערך על ידי חברת Coopervision בקרב 833 הורים לילדים בגילאי 6-18, נמצא כי כמעט בכל בית שני בישראל (45%) קיים ילד אחד לפחות הסובל מקוצר ראייה. 70% מהם מתחילים להרכיב משקפיים לפני גיל 14, חמישית מהם – מתחת לגיל 6. ככל שהגיל שבו מתחילים להרכיב משקפיים צעיר יותר, כך גובר החשש שהילד יסבול מקוצר ראייה גדול יותר במשך חייו, ויזדקק לשימוש במשקפיים ועדשות, אלא אם יעבור הליך של הסרת משקפיים בלייזר.

במסגרת הסקר גם נבדק היחס בין הקשר המשפחתי לצורך של הילדים במשקפיים או עדשות מגע, ונמצא כי 59% מהאימהות לילדים עם קוצר ראייה משתמשות באמצעי תיקון ראייה, 37% מהאבות ו-21% מהאחים והאחיות הגדולים.

נתון מעניין נוסף שהסקר בדק ומצא, הוא כי 62% מהילדים שמרכיבים משקפיים נחשפים למסכים במשך יותר מ-3 שעות ביום, ואלו צופים יותר בתכנים דיגיטליים ביחס לילדים שאינם מרכיבים משקפיים. בנוסף, 58% מהילדים שנסקרו נחשפים לאור יום עד שעתיים בלבד ביום, כשמחקרים רבים הוכיחו שהיעדר חשיפה תורם לקוצר ראייה. בנוסף, הסקר בדק את שביעות רצונם של הילדים עם הרכבת משקפיים, וגילה כי 46% מהם לא אוהבים את המראה שלהם, 17% מרגישים חוסר נוחות עם משקפיים וקושי לבצע פעילות ספורטיבית בקלות.

הסרת משקפיים בלייזר – מהפך באיכות החיים

הרכבת משקפיים אכן עלולה לפגוע בביטחון העצמי ובאיכות החיים, אך חשוב לזכור שלא מדובר בגזירת גורל. בהגיעכם לבגרות (18 ומעלה) ועם התייצבות של מספר המשקפיים, יתכן שתוכלו לבצע הליך הסרת משקפיים בלייזר.

כאן באמריקן לייזר, אנו מבצעים הליך זה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.  אנו מזמינים אתכם לבדיקת התאמה אישית אצלנו ברשת ללא תשלום, באחד מסניפינו ברחבי ישראל. השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח ליצור אתכם קשר.