מחקר: האם נשים חושבות שגברים עם שיער פנים פחות אסתטיים?

מחקר אמריקני שפורסם באחרונה בכלי התקשורת העמיד במרכזו את השאלה האם נשים מעדיפות גברים מזוקנים או חלקים, ובדרך גילה שהחשש שלהן מכינים גרם לנו בני האדם להצמיח פחות שיער

במחקר שנערך בקרב אלף נשים, להן הוצגו תמונות של גברים עם פנים חלקות ומזוקנות, נמצא שבאופן כללי נשים נמשכות יותר לגברים עם שיער פנים. עם זאת, מספר לא מבוטל של נשים דווקא מעדיפות גברים עם פנים חלקות. 

עפ"י המחקר, גברים עם שיער פנים נתפשים על ידי הנשים שהשתתפו ונחשפו לתמונותיהם כפיזיים יותר ודומיננטיים יותר מבחינה חברתית. יחד עם זאת, הם לא נתפשו כנקיים ואסתטיים. הנשים שאמרו כי הן מעדיפות את פני הגבר חלקות, גם הצביעו על פחד מטפילים כגון כינים ופרעושים. 

לצד המשיכה לגברים מזוקנים, שכאמור, נתפשו כפיזיים ודומיננטיים, גם גברים בעלי פנים חלקות, שלהם יש קווי לסת ועצמות לחיים מסותתות נתפשו ככאלה. יתרה מזאת, סברה מאד מעניינת שעלתה מן המחקר גורסת כי בשל חשש של נשים מכינים, אבולוציית בני האדם במרוץ השנים הפכה אותם לפחות שעירים, בסוג של הסרת שיער אבולציונית. 

הסרת שיער טכנולוגית

אז נכון שהטבע עשה את שלו לאורך אלפי שנים, אבל לפעמים את מה שהוא לא מעניק – הטכנולוגיה יכולה להגשים – באמצעות טיפולי הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על ידי צוותים מנוסים. הסניפים שלנו פרושים בכל רחבי הארץ, ואנו מתאימים לכל אחד ואחת את השיטה הטובה ביותר לביצוע הסרת שיער. אנו מתחייבים לטיפולים ללא הגבלה, כך שתוכלו לחזור ולבצע הסרת שיער מתי שתצטרכו, אם השיער שירד יחזור ויצמח שוב בשל שינויים הורמונליים.

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ואבחון ללא התחייבות השאירו את פרטיכם בטופס וניצור אתכם קשר בהקדם.