לכמה זמן מחזיקות תוצאות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?

לכמה זמן מחזיקות תוצאות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?

לפני שאתם משקיעים זמן בבדיקת התאמה ובהבנת אופי התהליך, אתם רוצים לדעת דבר מהותי, ובצדק: לכמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר? אם אתם מתעניינים אודות הניתוח, גם אתם בימים אלו רואים טוב יותר הודות למשקפי הראיה או העדשות. הבעיה העיקרית עם פתרונות מסוג שכזה, היא התלות שמתפתחת בהם.

אתם בנתב"ג ומשקפי הראיה בבית? נהרסה לכם החופשה! הגעתם לעבודה ללא עדשות לאחר שגיליתם כי הן נגמרו לכם? לכו תסבירו לבוס מדוע אתם לא מתפקדים היום. מה שעושה ניתוח להסרת משקפיים שפתרונות אחרים לא, הוא להעניק לכם פתרון קבוע ואפס התעסקות! כשתתעוררו בבוקר – פשוט תראו טוב יותר!

תוצאות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – מה חשוב לדעת?

עוד לפני שנדבר על סיכויי ההצלחה ועמידות התוצאות, נבצע בדיקה ההתאמה ללא עלות, אצלנו באמריקן לייזר הבדיקה נעשית ע"י אופטומטריסטים מוסמכים והרופא המנתח עצמו. חשוב לנו מאד להבין האם המועמד אכן מתאים לניתוח מסוג שכזה. המטרה שלנו היא להבטיח תוצאות מרביות, בדגש על שיפור איכות החיים. במקרים בהם נקבע כי אין התאמה מספקת לביצוע ההליך, נציין זאת בשקיפות מלאה במטרה לחסוך למועמד זמן, כסף ואכזבה.

מה אנו נבדוק בבדיקת ההתאמה? בין היתר: 

  • נציג שאלון בריאות כללי על מנת לדעת מהו מצב הבריאותי של המועמד
  • בדיקה למיפוי הקרנית
  • בדיקה כללית לבריאות העיניים
  • בדיקה של דמעות או יובש בעיניים
  • תשאול כללי באשר למחלות רקע והיסטוריה רפואית

על מנת ללמוד על התוצאות ועל העמידות שלהן, אנו לומדים מתקדימים. על פי סטטיסטיקות המפורסמות ברחבי העולם, מדובר על הצלחה אדירה שעומדת על כ-95%! כלומר, השיפור בראיה שמושג על ידי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, נשמר לאורך מספר רב של שנים מרגע סיום ההליך. בנוסף, על פי הנתונים שלנו ב"אמריקן לייזר", מספר המטופלים ששבו לביצוע ניתוח חוזר הינו מזערי! רוב המטופלים שלנו – מעל ל-99% (!), לא דיווחו על רגרסיה או נזקקו לניתוחים חוזרים.

"איך מתמודדים עם הכאב הכרוך בניתוח הסרת המשקפיים?"

מדובר על שאלה מצוינת, פשוט מאחר והתשובה לה מפתיעה: הסרת משקפיים בלייזר ב"אמריקן לייזר" לא כואבת! השקענו משאבים רבים – בצוות רפואי מוביל ובמכשור מתקדם, על מנת להבטיח את הטיפול הפשוט, המהיר והקל ביותר! למרות שמדובר על איבר רגיש כל כך, הסרת המשקפיים איננה כואבת, בין היתר הודות להרדמה מקומית שאנו מבצעים. מדובר על הליך קצר של כמה דקות, לאורכו אנו נשייף את הקרנית וניצור מצב זהה לזה של הרכבת משקפיים או עדשות. בסיומו, משוחררים המטופלים לביתם עם הוראות ברורות איך לטפל בעיניים. לעיתים אחרי הניתוח יופיע כאב בטווח שבין 24 ל 48 שעות כאשר זה משתנה בין אדם לאדם.

אחריות לכל החיים על הסרת משקפיים בלייזר!

למרות התוצאות היפות והעמידות הנפלאה, חשוב לנו להיצמד לסטנדרט בלתי מתפשר של מקצועיות ושל שירות. לכן, אנו מעניקים לכל מטופל שלנו אחריות לכל החיים! במידה ותאובחן רגרסיה באיכות הראיה, נציע הליך חוזר ללא כל עלות! בניתוח החוזר, נשייף את הקרנית כך שנוכל להשיב אותה למצב טרום הרגרסיה, וכך להשיב למטופל את איכות הראיה ואיכות החיים.

גם אתם חולמים לראות טוב יותר? הדרך להגשמת החלום מתחילה בבדיקת התאמה! פנו אלינו עוד היום, ונתאם לכם בדיקה מקצועית, יסודית וללא כל התחייבות!