אם אתה שוער כדורגל, אולי כדאי שלא תשחק עם עדשות מגע

עבור כל שוער בקבוצת כדורגל מדובר בתרחיש אימה: לאבד את היכולת לראות היטב, באמצע משחק חשוב. זה בדיוק מה שקרה ללוקאס הראדקי, השוער של באייר לברקוזן הגרמנית.

שוער כדורגל ועדשות מגע

העניינים החלו להסתבך כאשר השוער הפיני ספג מכה בחזה מהקשר סרג' גנאברי במחצית הראשונה, כאשר לברקוזן הובילה 1-0 במשחק מול באיירן מינכן. "קודם כל לא יכולתי לנשום במשך כחצי דקה", סיפר הראדקי לתקשורת, "ואז הבנתי שהעדשה שלי יצאה מהמקום ולמשך דקה לא יכולתי לראות שום דבר בעין."

הראדקי הורד לספסל למתן טיפול רפואי, שם רופא שלף את העדשה שנתקעה בזווית העין והחזיר אותה הפוכה. משם השוער נאלץ להמשיך לשחק עד סיום המחצית הראשונה כשהוא רואה היטב רק בעין אחת.

"קשה להסביר את זה למי שלא מרכיב עדשות מגע", הסביר הראדקי, "כשהעדשה הפוכה אתה עדיין תראה יותר טוב מאשר בלעדיה, אבל זה מגרד ומציק מאד."

עד שהראדקי הצליח להשיג עדשה חדשה בהפסקת המחצית, תומס מולר השווה את התוצאה עבור באיירן מינכן. לאון ביילי מיד הגיב עם גול שני לטובת לברקוזן ולמזלו של הראדקי, באיירן פספסה את השער במהלך ניסיונות אחרים במשחק וקבוצתו ניצחה.

הסרת משקפיים בלייזר – לראות את הדברים אחרת

גם למרכיבי העדשות ביניכם בוודאי מוכרת סיטואציית "הנסיכה והעדשה", כשהעדשות מתחילות להציק, בין אם הורכבו הפוך או שאתם סובלים מיובש בעיניים. אין סיבה להמשיך לסבול, ומהסיבה הזו בדיוק רבים בוחרים לבצע הסרת משקפיים בלייזר.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע לאחד מסניפינו הפרוסים בכל רחבי הארץ, כדי לבצע בדיקת התאמה ללא התחייבות וללא תשלום שתאפשר לכם לדעת האם אתם מתאימים לבצע הליך של הסרת משקפיים בלייזר. במקרה ותימצאו מתאימים, נשמח לספק לכם הצעה משתלמת במיוחד. אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס שבתחתית הדף וניצור עמכם קשר בהקדם.