איך בוחרים מכון להסרת שיער בלייזר?

איך בוחרים מכון להסרת שיער בלייזר?ברור לכם כי אתם רוצים גוף חלק, וכי השיטה המועדפת עליכם היא שיטת הלייזר. מה שקצת פחות ידוע לכם בשלב זה, הוא באיזה מכון להסרת שיער לבחור. העובדה כי אתם מתעכבים עם הבחירה שלכם, דווקא מבשרת טובות: אתם משקיעים מאמץ בחיפוש אחר מכון ההסרה המומלץ ביותר. הסרת שיער בלייזר דורשת מכם להשקיע שני דברים יקרים מאד – זמן וכסף. בתמורה? תרצו ליהנות מגוף חלק משיער לאורך זמן!

רגע לפני שגם אתם מקבלים החלטה פזיזה, כדאי שתבדקו היטב מה מציעים לכם, עד כמה שקופים אתכם, מהו המוניטין של המכון והאם ישנן הצלחות מוכחות. 

1. תכנית הסרת השיער – מחירים ותנאים

אז אפשר להתחיל בהתחלה: ישנם שלל מכונים שמציעים לכם הסרת שיער בלייזר. עם זאת, כל מכון מציע תכניות טיפול אחרות, מחירים שונים ותנאים שונים. ראשית, דעו כי המחיר הזול ביותר לא בהכרח מייצג את התכנית המשתלמת ביותר. לעתים, המחיר הזול אמור דווקא להדליק נורה דומה, זאת מאחר והוא מעיד על מכון קצת פחות עסוק ונחשק. מאחורי מחירים גבוהים מדי מנגד, לא אחת ניצבים מכונים מפוקפקים ולא אמינים.

ב"אמריקן לייזר", אנו שמחים להציע הסרת שיער בלייזר במחירים הוגנים, ובעיקר: טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה! במידה והשיער שב לצמוח, תוכלו לחזור לסבב טיפולים נוסף (מלבד אזור הפנים).

2. בדיקה מקצועית והתאמת תכנית אישית

סוגרים אתכם דיל בטלפון? דעו כי ככל הנראה מדובר על מכון קצת פחות אמין ומקצועי. לא ניתן באמת לסגור אתכם תכנית הסרת שיער מבלי שאתם עוברים בדיקת התאמה. ב"אמריקן לייזר", אנו מקדישים זמן לכל מתעניין, מבלי לדרוש בהתחייבות! חשוב לנו לבדוק את הדברים הבאים:

  • האם המועמד מתאים להסרת שיער בלייזר (מחלות עור / עור בהיר מדי)
  • מאפייני השערה: עבה או דקה, בהירה או כהה ומהי צפיפות הצמיחה

3. הצלחות מוכחות ולקוחות מרוצים

לפני שאתם מפקידים את גופכם במכון להסרת שיער, חשוב מאד לדעת האם המכון יכול להציג בפניכם סיפורי הצלחה. דרך שביעות רצון גבוהה של לקוחות, אתם יכולים ללמוד על טיב העבודה של המכון, אופי הטיפולים ואיכות התוצאות. כבר 20 שנים שאנחנו מובילים בתחום הסרת השיער בלייזר, ומעניקים שירות אישי לגברים ולנשים.

4. זמינות התורים 

אחד הפרמטרים המשפיעים על איכות הסרת השיער, הוא זמינות התורים. כשאנחנו נפגשים עם מתעניינים, אנו מציינים מראש כי הצלחת הסרת השיער תלויה במידה ההתמסרות להתהליך ועקביות הטיפולים. מבלי שנצמדים לתדירות הטיפולים הנדרשת, פוגעים ברצף התהליך ובעמידות התוצאות. חשוב מאד שהמכון בו אתם מתעניינים יתחייב על זמינות גבוהה לתורים, כך שתוכלו ליהנות ממספר הטיפולים שהומלץ לכם. ב"אמריקן לייזר", תוכלו להיות שקטים כי תכנית הטיפולים שלכם תקבל את המענה הראוי והאיכותי ביותר! 

5. איכות המכשירים

בסופו של דבר, ישנם 2 דברים עיקריים המשפיעים על איכות הטיפול והתוצאות: צוות המטפלים והמכשירים בהם עושים שימוש. אנו שמחים לבשר, כי כל הציוד בו אנו משתמשים לטובת הסרת שיער בלייזר, הינו מיכשור חדיש ומתקדם! חשוב לנו להבטיח טיפול נעים ובריא, ובעיקר: תוצאות שעומדות בציפיות שלכם!

הסרת שיער בלייזר ב"אמריקן לייזר" בתנאים הטובים ביותר! קבעו איתנו עוד היום פגישה אישית ללא עלות, בה נוכל לבדוק את התאמתכם לשיטת ההסרה בלייזר.