מדוע מגלחים שיער לפני טיפול לייזר?

אחת הסיבות שבגללן אתם רוצים להסיר שיער בלייזר, היא פשוט מאחר ועייפתם מהשיעבוד לגילוח השיער. לא באמת צריך להוסיף מילה על מידת האפקטיביות של הורדת השיער בשיטה של גילוח – החל מהצמיחה המהירה ועד האופי הקוצני שלה. עם זאת, לפני כל טיפול הסרת שיער בלייזר, אתם נדרשים להגיע מגולחים באזור המיועד להסרה. אם גם אתם שאלתם את עצמכם פעם מדוע, התשובה לפניכם:

גילוח עצמאי בבית – חיסכון אדיר בזמן

המטרה היא להעניק לכם טיפול כמה שיותר מהיר ויעיל, ועל כן ההמלצה היא לגלח את השיער עצמאית – טרם הגעתכם אל הקליניקה. גילוח האזור המיועד להסרת השיער, צריך להיות מגולח ביום הטיפול. כידוע, לאחר גילוח, השיער צומח מהר, כאשר ישנם אלו שיכולים לזהות את השיער צומח מחדש גם כעבור יום אחד בלבד. עם זאת, במידה ואתם מורידים שיער באזור שאינו נגיש לכם בקשו עזרה מבן משפחה, בן זוג או חבר.

גילוח שיער לפני טיפולי הסרת השיער בלייזר

אחת השאלות השכיחות ביותר המופנות אלינו, היא באשר להמלצתנו לגלח את האזור ולא להסירו בשיטות שונות. החיסרון של גילוח השיער הופך דווקא ליתרון בעת שמדובר על הסרת שיער בלייזר. מדוע? על מנת להבטיח תוצאות יפות ולכמה שיותר זמן, הרי שנדרשת פגיעה משמעותית בזקיקי השערה. מטרת הטיפול היא לגרום לקרן הלייזר להכות ולפגוע בזקיקי השיער, מה שבהסרה באמצעות שעווה לא אפשרי. בהסרת שיער בשעווה, נתלש השורש כך שקרן הלייזר לא תוכל לפגוע בזקיקי השיער וכך להחליש אותם. לכן, אנו ממליצים בחום אך ורק לגלח את האזור המיועד.

גילוח השיער מאפשר לכם לבצע טיפולים ללא דחיות ועיכובים

כמו כן, במידה ואתם אכן בוחרים להסיר את השיער בשעווה, דעו כי אתם מעכבים לעצמכם את תכנית הטיפולים. כידוע, צמיחת השיער לאחר הסרת בשעווה איטית יותר, ועד שהשיער לא יצמח שוב, לא יהיה ניתן לבצע טיפול נוסף. בעת שאתם נצמדים להמלצה לגלח את האזור המיועד, הרי שאין כל חשש כי יהיה עיכוב בצמיחת השיער, כך שתכנית הסרת השיער יכולה להתקדם כמתוכנן ללא דחיות.

טיפים לגילוח השיער: מה חשוב לדעת?

כאמור, שיטת הגילוח מגלמת בתוכה לא מעט חסרונות. עם זאת, כל עוד מדובר על טיפול מקדים לטובת הסרת השיער בלייזר, מדובר על השיטה בלעדית ויעילה שהיא מעין תנאי מקדים לביצוע הטיפול. לפניכם, כמה טיפים חשובים לגילוח השיער:

  • את הגילוח מומלץ לבצע לאחר או במהלך הרחצה, זאת מאחר והאדים והמים החמים מעט מרככים את השיער ומאפשרים לכם לגלח אותו בקלות ורכות
  • השתמשו בקצף גילוח ואל תגלחו את האזור על עור יבש. קצף הגילוח מרכך את האזור, ומפחית משמעותית את הסיכוי שתפצעו במהלך הפעולה
  • במידה וגילוח השיער נדרש בחלק אחורי של הגוף, בקשו עזרה מבן משפחה, בן זוג או חבר.

גם אתם רוצים להיפרד משיער באזורים שונים בגוף? ב"אמריקן לייזר" חבילות משתלמות של הסרת שיער וטיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה! (מלבד אזור הפנים). אנו זמינים לכם לכל שאלה! תאמו איתנו פגישת היכרות וייעוץ מקצועי, עוד היום!