עדשות מגע מסוכנות נאספו בבריטניה

בשימוש בעדשות מגע יש לא מעט סכנות. באחרונה, פרשייה חדשה שנחשפה בבריטניה הציפה אותן מחדש: עדשות מגע מחברת "ג'ונסון את ג'ונסון" נאספו מרשתות השיווק על ידי היצרן, עקב חשש כי חלקיקים שהסתננו אל האריזה מהווים סכנה לעיניים.

העדשות המדוברות הן עדשות מגע יומיות חד פעמיות של חברת ג'ונסון את ג'ונסון.

האיסוף המאסיבי התרחש בעקבות החשש כי לנוזל שבתוכו נמצאות העדשות החד פעמיות חדרו חלקיקים שעלולים לסכן את הקרנית ופני השטח של העין, כך נמסר ממנהל התרופות הבריטי.

בהצהרת מנהל התרופות הבריטי נכתב כי: "החלקיקים עלולים להימצא על עדשות-המגע או התמיסה שבה מושרות העדשות.

אם לא מבחינים בחלקיקים לפני הרכבת עדשת המגע בעין, הדבר עלול לגרום לאדמומיות בעין, חוסר נוחות או פגיעה בפני השטח של הקרנית והעין".

ממנהל התרופות הבריטי הוסיפו כי למרבה המזל עד כה לא התקבלו דיווחים על פגיעות רציניות בעיניים עקב השימוש בעדשות וכי הוא ממליץ לכל מי שמשתמש בעדשות המגע המדוברות להתייעץ עם האופטיקאי או האופטומטריסט הקבוע שלו.

חברת ג'ונסון את ג'ונסון מסרה הודעה לאופטומטריסטים, לאופטיקאים ולחנויות הפארם הנוגעים בדבר וביקשה מהם ליצור קשר עם כל מי שרכש את עדשות המגע וליידע אותו בעניין האמור.

מארק בירס, האחראי על הבטיחות במנהל התרופות הבריטי, אמר: "למרות שהסיכון נמוך אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לבטיחות של התרופות והמכשירים שאנו מפקחים עליהם.

חשוב מאוד שכמה שיותר לקוחות יהיו ערים לצורך לבדוק את עדשות המגע שלהם ולוודא שהן לא מהסדרה המדוברת".

הסרת משקפיים בלייזר – האופציה הבטוחה

אם אתם משתמשים בעדשות מגע ורוצים להימנע מהסכנות הכרוכות בכך, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, לאחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ, כדי לעבור ללא התחייבות וללא תשלום בדיקת התאמה שתגלה האם אתם מתאימים לביצוע הליך של הסרת משקפיים בלייזר.

במקרה ותימצאו מתאימים, נשמח לספק לכם הצעה משתלמת להליך. מוזמנים להשאיר פרטים בטופס שבתחתית הדף וניצור עמכם קשר בהקדם.