הסרת משקפי קריאה בלייזר

כבר זמן רב שאתם לא מצליחים ליהנות מספר טוב, להשלים משימות בעבודה או לקרוא מאמר אקדמי במסגרת הלימודים? הסרת משקפי קריאה בלייזר יכולה לגשר על פערי ראיה שונים הכוללים רוחק וקוצר ראיה, צילינדר ושילוב של רוחק ראיה עם צילינדר. רגע לפני שגם אתם משתעבדים לעדשות או לרכישת משקפי ראיה חדשים שתפתחו בהם תלות, דעו כי הסרת משקפי קריאה בלייזר יכולה להיות המענה האידאלי בעבורכם!

הסרת משקפי קריאה בלייזר – איך ההליך מתבצע בפועל?

אם גם אתם מצפים לשמוע על ניתוח מורכב, אתם עלולים להתאכזב. הסרת משקפי קריאה בלייזר מבוססת על קרן לייזר המשייפת את פני הקרנית. מטרת הפעולה היא לייצר מעין "משקפיים פנימיים", הנוצרים בעקבות שיוף הקרנית עד למצב של ראייה אידאלית- מקסימלית. אולי היתרון המשמעותי ביותר בהליך שכזה (מעבר לכך שאתם עתידים לראות טוב יותר), הוא העובדה כי מדובר על שיפור ראייה לכל החיים. שביעות הרצון מההליך גבוהה מאד, ומאפשרת גם לכם לראות את העולם כפי שתמיד רציתם.

הקשר בין הסרת משקפי קריאה בלייזר ואיכות חיים

ראייה טובה מאפשרת לכם קרוא ספר טוב, להשיב על מיילים בעבודה, לצפות בסדרה טובה ואפילו לזהות מכרים שלכם ברחוב. בעת שאתם סובלים מליקוי ראייה, הרי שאתם מפתחים תלות ישירה במשקפיים או בעדשות. מעבר לכך שמדובר על תלות שבמידה רבה מגבילה אתכם (רק נסו לדמיין לעצמכם מצב בו שכחתם את המשקפיים בבית, או מקרה בו נגמרו לכם עדשות המגע), הרי שמדובר גם על הוצאה כלכלית שלא נגמרת.

את העדשות שמחליפים על בסיס יומי עליכם לרכוש פעם אחר פעם, וכך גם עם משקפי הראיה שיכולים להישבר, או שפשוט תרצו להחליפם בעקבות טרנדים עיצוביים שונים. התוצאה? מעגל הוצאות בלתי נגמר שאתם משועבדים לו לכל החיים. עם הסרת משקפי קריאה בלייזר, מספיקה לרוב פעם אחת בלבד על מנת לגשר על ליקויי הראיה ולאפשר לכם לראות את העולם דרך משקפיים ורודים.

"יש סיכוי שעוד אחזור למשקפיים לאחר הטיפול?"

התשובה שלילית. מרבית המטופלים, מדווחים על ראייה אידאלית מבלי שישנה רגרסיה. המשמעות היא שהניתוח הינו חד פעמי, כאשר התוצאות הן לצמיתות. עם זאת, חשוב לציין גם את המקרים היוצאים מן הכלל, בהם אנשים סבלו מרגרסיה בראיה ועל כן נדרשו לעבור את הניתוח פעם נוספת. הליך נוסף אינו הליך מורכב או מסובך יותר, אלא שהוא מבוסס על אותו עיקרון הזהה להליך הראשון: שיוף הקרנית.

הליך קצר ולא כואב – בדרך לראות את העולם שבחוץ

רק מי שמרכיב משקפיים על בסיס יומי, יכול להבין את תחושת החופש המתעוררת רק עצם המחשבה שלא להרכיב אותם יותר. הסרת משקפי קריאה בלייזר מתבצעת בהליך קצר שאורך בין רבע שעה לחצי שעה, כאשר לאחריו יש להיצמד להוראות הטיפול הנדרשות. ההליך אינו כואב, ומיד לאחריו ניתן לבצע פעולות יום יומיות בסיסיות (בכפוף להוראות הרופא המטפל).

אנו מבצעים את הניתוח בסטנדרט המחמיר והקפדני ביותר, ולאחר בדיקות התאמה ללא עלות המבוצעות אל מול כל מועמד. גם אתם רוצים להיפטר אחת ולתמיד ממשקפי הראיה? השאירו לנו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם!