הסרת משקפיים ברמת גן

"התירוץ" שאנשים מספרים לעצמם בכדי להתמודד עם התלות שלהם במשקפי הראייה, הוא כי מדובר על אביזר אופנתי שהם מאד אוהבים. בפועל, מדובר על תלות מוחלטת, שאין באמת סיבה לסבול ממנה בעת שישנו פתרון של הסרת משקפיים ברמת גן! עבור אנשים הסובלים מליקויי ראיה שונים, מדובר על בשורה של ממש! ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר מגשר על בעיות הראיה, כאשר לאחר הניתוח כל מטופל זוכה לשוב ולראות כפי שהוא ראה בעבר, או כפי שהוא לא ראה מעולם!

משקפי ראיה או עדשות מגע אכן מסתמנים כפתרון איכותי, אך מדובר על פתרונות שמגלמים בתוכם לא מעט חסרונות:

  • הוצאה כספית שלא נגמרת על משקפיים ועל עדשות
  • עם עדשות: טיפוח ריטואל קבוע של הכנסת והסרת העדשות על בסיס יומי
  • משקפים נשברו או אבדו? "קנס" של אלפי שקלים!
  • תלות מוחלטת במשקפיים (דמיינו מה קורה לאחר שיצאתם לסרט או לעבודה בלי המשקפיים)
  • עם משקפי ראייה: חסימה מוחלטת של אזור העיניים

אם אתם יכולים לראות טוב יותר, אז למה לא בעצם?

מי עוד כמוכם יודע כי דברים שרואים משם, לא רואים מכאן. הסרת משקפיים ברמת גן מאפשרת גם לכם לראות טוב יותר – זאת לאחר הליך קצרצר במרפאת יום שאורך לא יותר מ-20 דקות בלבד. בניתוח הסרת המשקפיים בלייזר, מתבצע שיוף באמצעות לייזר של הקרנית. מדובר על שיוף פשוט, שמטרתו לדמות את מספר המשקפיים שיש לכל מטופל. כך, התלות במשקפיים הופכת לא רלוונטית, ואתם מתחילים לראות טוב יותר באופן קבוע! 

"כמה זמן מחזיקות התוצאות? כל אחד אומר משהו אחר"

הסרת משקפיים ברמת גן לא רק מאפשרת לכם לראות טוב יותר, אלא שהיא מאפשרת לכם לראות טוב יותר לתמיד! במרבית המקרים, ישנה שביעות רצון גבוהה מאד עם מטופלים שמדווחים על ראיה נפלאה, גם שנים לאחר הניתוח. עם זאת, לא ניתן לשלול לחלוטין מקרים בהם ישנו צורך לחדש את ההליך. חשוב לציין כי גם במקרה בו המטופל מעיד על ירידה באיכות הראייה, ניתן לבצע ניתוח חוזר המבוסס על שיוף מחודש של הקרנית. 

"ההליך באמת אורך 20 דקות? נשמע לי לא הגיוני"

הסרת משקפיים ברמת גן היא הליך שמשנה את איכות החיים מן הקצה לקצה. מאחר ומדובר על הליך משמעותי כל כך (בכל זאת, מחדדים את חוש הראיה), רבים סבורים כי התהליך הצפוי מייסר, כואב, ארוך ומורכב. ביום הניתוח, על המטופל להגיע בשעה אליה הוא הוזמן. תחילה, יתבצע שלב קליטה מהיר. בהמשך, יקבל המטופל הנחיות כלליות על ההליך, כאשר יהיה עליו להמתין בפינת ההמתנה.

מהרגע בו נכנס המטופל אל חדר הטיפולים, נדרשות 20 דקות בלבד לביצוע הניתוח. כפי שצוין, הסרת משקפיים ברמת גן מבוססת על שיוף הקרנית וללא חיתוך באמצעות לייזר, ולא מדובר על הליך פולשני או כזה המצריך אשפוז. 

טיפים כלליים וחיוניים שכדאי לאמץ:

  • נשים מתבקשות שלא להגיע מאופרות
  • יש להגיע עם מלווה שיסייע לכם בהתניידות לאחר הניתוח
  • חשוב (!): יש לרכוש את טיפות העיניים מיד לאחר הניתוח
  • אין להיחשף לשמש ואין לנהוג ברכב עד להודעה חדשה מהרופא
  • יש לנקוט בשגרת מנוחה מלאה עד להודעה חדשה מהרופא