הסרת שיער טבעית לצמיתות – יש דבר כזה?

עד לפני לא מעט שנים, אנשים שסבלו משעירות יתר (כזו שפגעה בביטחון העצמי שלהם), נאלצו לקבל אותה כמעט כגזרה. על מנת להיפטר מהשיער באזורים הלא רצויים, אותם אנשים טיפחו שגרה של הסרת שיער ביתית באמצעות שעווה או באמצעות גילוח. לא באמת צריך להוסיף מילה על מידת האפקטיביות של השיטות: 

  • הסרת שיער שהתוצאות שלה עמידות למספר ימים בלבד
  • הסרה כואבת ולא נעימה (באמצעות השוועה)
  • חשש לחתכים ודימום באמצעות סכין גילוח
  • צמיחה מאסיבית יותר לאחר ההסרה
  • השתעבדות בלתי נגמרת שיוצרת מעין "מלחמת התשה"

כיום, אין עוד סיבה שתתפשרו על שיטות בינוניות ועל תוצאות שלא משביעות את רצונכם: שיטת הסרת השיער בלייזר נחשבת לשיטה המומלצת ביותר להסרת שיער! מדובר על סדרת טיפולים שנקבעת בהתאמה אישית למטופל, זאת בהתאם לאזורים מהם הוא מעוניין להסיר שיער.

השאלה שנשאלת שוב ושוב היא האם התוצאות לצמיתות – כאלו שעמידות לנצח? התשובה שלילית. נכון להיום, אין שיטת הסרת שיער טבעית לצמיתות, וגם השיטות היעילות ביותר (כדוגמת הלייזר), לא יכולות להבטיח תוצאות שכאלו. מדוע חשוב לדעת זאת?

  • תיאום ציפיות מלא והוגן כלפי הלקוח
  • מבטיחים לכם הסרה לנצח? דעו כי מדובר על חברה לא אמינה
  • כשאתם יודעים לקראת מה אתם הולכים, נחסכת עוגמת הנפש

"אם הסרת השיער היא לא לנצח, כמה זמן היא תחזיק לי?"

היינו שמחים להשיב על השאלה הזו, אך היא אינה חד משמעית. קהל הלקוחות שלנו מאד מגוון, וכולל נשים וגברים המאופיינים בשעירות שונה, בשערה בעלת תכונות שונות ובצפיפות שונה של השערה. אין נוסחה מדויקת שניתן להיצמד אליה ולפיה לקבוע לכמה זמן מחזיקות התוצאות. עם זאת, מה שניתן לומר בצורה חד משמעית הוא שהורדת השיער בלייזר, מספקת את התוצאות הטובות ביותר בהשוואה לכל השיטות האחרות.

כשהשיער שב לצמוח כעבור תקופה מסוימת, הוא אינו חוזר לנקודת ההתחלה. אז נכון שאין שיטה עבור הסרת שיער טבעית לצמיתות, אך שיטת הלייזר הופכת את "נקודת הפתיחה" לאחר הצמיחה המחודשת לטובה יותר. השיער ששב לצמוח משתקף כשיער דליל יותר, כאשר לעתים ניתן להבחין באזורים שהשיער צומח בהם בצורה רנדומלית, ולא על כל האזור. 

מאילו אזורים נהוג להסיר שיער?

מדובר על שאלה שהתשובה לה אינדיבידואלית. ישנם פערים בין האזורים מהם גברים רוצים להסיר שיער, ובין האזורים מהם נשים מעוניינות להסיר. לדוגמא: בעוד נשים ישמחו להסיר שיער מבית השחי ומהידיים, גברים לא ירגישו צורך בהסרה שכזו (לרוב). האזור החביב על הגברים להסרה יהיה שערות הלחיים והאף, הסרת שיער בגב ובכתפיים, בחזה ובבטן. 

ונשים? הן לרוב ידרשו בהסרת שיער באזור קו הבקיני, רגליים, ידיים, בית שחי ואזור הפנים. אנו מזמינים גם אתכם אלינו לפגישת היכרות וייעוץ חינם. בסיומה של פגישה שכזו נוכל להציע לכם סדרת טיפולים אישית שמטרתה להבטיח לכם את התוצאות האידיאליות ביותר. אמנם אין הסרת שיער טבעית לצמיתות, אך יש את "אמריקן לייזר"! בה תקבלו טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה. 

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מאזורים חלקים משיער בגופכם – דברו איתנו עוד היום! אצלנו ב"אמריקן לייזר", חבילות משתלמות להסרת שיער בכל חלקי הגוף. אנו שמחים להציע חבילת הסרת שיער ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים). להצעות משתלמות, התקשרו: 1-700-70-70-60