הסרת שיער בגב: הכירו את מגרד הקופים

פרוותי, צמרירי, דובי, יש אינסוף כינויים לגברים עם גבות שעירים. "ביגפוט השעיר" היה העלבון שהביא את צ'רלס בולקר, כבאי בדימוס מארה"ב, לשים סוף לגב השעיר שלו. בולקר החל לחפש שיטות יעילות לגלח את שיער הגב שלו. שש עשרה שנה מאוחר יותר, יצא המשלוח הראשון שלו מחנות האמזון שבה הוא מוכר את הפטנט שהגה כתוצאה משנים של ניסיון בגילוח.

את הפטנט שלו מכנה בולקר "מגרד הקופים". הקונוטציה אולי קצת וולגרית אבל הרעיון יעיל ופשוט: שילוב של מגרד-גב וסכין גילוח מאפשר להגיע למקומות שעירים בגוף שאתם אולי מתקשים להבחין בהם בלי מראה אבל יודעים בוודאות שהם קיימים, למשל הגב. בולקר המציא את המכשיר כבר לפני שנים כדי לסייע לגברים לגלח את הגב שלהם, אבל עם הזמן שם לב שנשים מחבבות את הכלי אפילו יותר.

הפיתוח, שארך 16 שנים, התחיל מהדבקה פשוטה של סכין גילוח חד פעמי למקל בזווית של 45 מעלות. זה לא היה אלגנטי אבל זה עבד. מאז הוא שכלל את הפטנט והיום הוא טוען שאמנם יש עוד מגלחי גב בשוק, אבל רק שלו מצויד בידית באורך 40 ס"מ שעשוי להתאים לכל סכין גילוח, לא משנה באיזה גודל. כמו כן הוא מוכר את המוצר שלו בפחות משליש המחיר של המתחרים בשוק. כל שלב הפיתוח עלה לבולקר 100 אלף דולרים שהוא מקווה להחזיר בקרוב.

מעל ל-200 יחידות של הפטנט כבר נמכרו נכון לשעת פרסום הכתבה, חצי מהן לנשים, שמשתמשות במוצר כדי לגלח את הרגליים שלהן מבלי להתכופף, למרות שמו. החלום של בולקר הוא למצוא את "מגרד הקופים" בכל מדף מוצרי גילוח בסופרמרקטים הגדולים. הוא ישמח אם המוצר יצליח כלכלית אבל יותר מהכל, הוא אומר, הוא רוצה שהוא יצליח כדי שאחיו יהיה גאה בו.

הסרת שיער בגב בלייזר
גילוח הגב עם מכשיר ייעודי, גם אם מדובר במכשיר נוח ואיכותי, הוא עדיין פתרון שמצריך לא מעט עבודה וחוזר על עצמו שוב שוב. אם אתם רוצים להיפטר מהשיערות בגב בקלות ונוחות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לספק לכם הצעה משתלמת לביצוע של הסרת שיער בלייזר בגב.