המציל צלל בים ואיתר 150 זוגות משקפיים

מה אתם עושים עם המשקפיים שלכם כשאתם הולכים לים? רובנו, מן הסתם, משאירים את המשקפיים מחוץ למים, אבל חלק לא מבוטל מאיתנו, מתברר, נכנס איתם אל המים ושם לפעמים הם גם נשארים. לאחרונה התפרסמה במקומון שקמה בת ים כתבה משעשעת שבה סיפרו המצילים שעובדים בחוף בת ים כי הם אספו אצלם כ-150 זוגות משקפיים.

המציל גיא כהן מספר למקומון שבמהלך הקיץ האחרון הגיע אליו אב לילד קטן שנכנס עם המשקפיים אל המים, והגלים הפילו אותם. המשקפיים היו יקרים מאוד, והילד התקשה לראות בלעדיהם. המציל האדיב החל לצלול כדי לחפשם, ולבסוף מצא אותם באיזור שבו התרחץ הילד ביחד עם אביו. לאחר האיתור המוצלח, סיפר המציל בכתבה, הוא החליט לבדוק אם יש אולי עוד זוגות משקפיים שנותרו על קרקעית הים. הוא המשיך בצלילות, ובסופו של דבר הצליח לאתר לא פחות מ-150 זוגות משקפיים שנחו להם בקרקעית. את זוגות המשקפיים הוא מציג לראווה בסוכת המציל, ולדבריו לא מעט אנשים שאיבדו אותם מצליחים לאתר את הזוג שלהם בדרך זו.

הסרת משקפיים באמריקן לייזר

אם אתם אוהבים ללכת לים ולא רוצים שהמשקפיים שלכם ישחו עם הדגים, שווה לכם לבדוק אם אתם מתאימים להליך של הסרת משקפיים. ניתן לבצע בדיקת התאמה באחד מהסניפים שלנו שפזורים ברחבי הארץ ללא עלות, ואם תימצאו מתאימים נשמח להציע לכם הצעה משתלמת לביצוע ההליך. אולי בקיץ הבא כבר תוכלו ללכת לים ולהיכנס לשחות בלי לחשוש. מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה ונשמח ליצור עמכם קשר.