הסרת שיער ברמת השרון

עוד אפשר להיזכר די בקלות בימים בהם הפרסומים להסרת השיער כוונו לקהל הנשים בלבד. כיום, בשנת 2019, גברים כבר לא מתביישים ברצונם להסיר שיער ממקומות לא רצויים. הסרת השיער מתאימה לנשים ולגברים כאחד, כאשר השיטה הפופולארית והיעילה ביותר היא הסרת השיער בלייזר. 

הסרת שיער: כשהשיער שלכם גורם לכם למבוכה

ישנם אזורים בגוף, כדוגמת הראש, בהם השיער מבורך. השיער מעניק מראה בריא וחיוני, אך באותה המידה הוא גם יכול לגרום למבוכה גדולה, עד לכדי הימנעות מסיטואציות חברתיות מסוימות. הדוגמא הקלאסית: גברים שמתביישים להוריד חולצה בחוף הים בעקבות שיער יתר באזור הכתפיים והגב.

הסרת שיער ברמת השרון במידה רבה משחררת אתכם: מי שמטפח שגרה של הסרת שיער מהגוף בשיטות ביתיות (גילוח ושעווה), למעשה משתעבד לאקט מעגלי ובלתי נגמר. הסרת שיער בלייזר מאפשרת גם לכם ליהנות מתוצאות מרשימות לטווח הארוך, כך שלא תחושו עוד מוגבלים ובטח שלא תצטרכו להימנע משלל סיטואציות.

חשוב לדעת: תוצאות ההסרה אינן לצמיתות

שוב ושוב עולה השאלה והיא האם הסרת השיער בלייזר היא לצמיתות. התשובה היא שלילית. חשוב לפעול כלפיכם בשקיפות מלאה, ולשקף את שיטת ההסרה על כל רבדיה. מכונים שמבטיחים לכם "הסרה לצמיתות" או "הסרה לכל החיים", הם מכונים שדבקים בסיסמאות שיווקיות שלא מייצגות אמת. הסרת שיער בלייזר אמנם מאד יעילה, אך ישנה סבירות כי השיער ישוב ויצמח.

כן תשמחו לדעת כי גם בעת שהשיער שב לצמוח, הוא מופיע כשיער רך, כאשר לא מדובר על צמיחה על כל האזור ממנו הוסר השיער. לדוגמא: גבר שהסיר שיער מהחזה, יכול לצפות לצמיחה מחודשת, אך לא בהכרח על כל החזה. ב"אמריקן לייזר" תוכלו ליהנות מסדרת טיפולים של הסרת שיער ברמת השרון ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים)! כך, במידה והשיער אכן שב לצמוח, תוכלו לחזור לסדרת טיפולים נוספת ללא כל עלות אקסטרה.

מספר הטיפולים משתנה ואינדיבידואלי

כל אדם הוא אינדיבידואל. כשם שכל אחד מביע רצון להסיר את השיער מאזורים שונים בגוף, כך גם נדרשת תכנית טיפולים שונה לכל מטופל. לא ניתן לקבוע מראש מה יהיה גודלה של סדרת הטיפולים, זאת מאחר וישנם פרמטרים המשפיעים על ההחלטה:

  • האזור המיועד להסרת השיער (אזור קטן או אזור נרחב יותר)
  • אופי השערה (עבה או רכה)
  • צפיפותה שערה (אזורים גדושים בשיער או צמיחה שטחית)

דבר חשוב: מה שישפיע בנוסף על היקף תכנית הטיפולים, הוא מידת ההתמסרות של מי שמעוניין ליהנות מהסרת השיער. הטיפולים מתקיימים בתדירות קבועה, כאשר כל טיפול נקבע בסיומו של הטיפול הנוכחי. בעת שקוטעים את רצף תכנית הטיפולים, הרי שהתוצאות לא ימהרו להגיע. 

הסרת שיער ברמת השרון לא כואבת!

אם מה שמנע מכם עד היום להסיר את השיער מגופכם הוא החשש מהכאב, דעו כי אין באמת סיבה. אמנם הטיפולים אינם מדגדגים או מספקים עונג, אך הם רחוקים מלהיות מכאיבים. הטיפול מתבצע על ידי מטפלים מוסמכים ומיכשור מתקדם ביותר.

מעוניינים בהסרת שיער בעיר רמת השרון? דברו איתנו עוד היום! ב"אמריקן לייזר" חבילות משתלמות לכל האזורים בגוף.