שיטות שונות להסרת שיער – במה לבחור?

נשים וגברים כאחד, מתעניינים אודות האפשרות להסיר שיער מגופם. אחרי ההחלטה להסיר את השיער ממקומות לא רצויים, מגיעה שאלה הכרחית: באיזו שיטה להסיר את השיער? ישנן לא מעט שיטות להסרת השיער – חלקן מומלצות יותר, וחלקן מומלצות פחות. הרבה פחות.

 

רגע לפני שגם אתם מקבלים החלטה ומשקיעים את כספכם ואת זמנכם, הכירו מספר שיטות באמצעותן ניתן להסיר את השיער. איך תקבלו את ההחלטה? על פי מספר שאלות מנחות שיאפשרו לכם למקד את החלטתכם – כל הדרך אל אזורים חלקים משיער.

 

הורדת שיער באמצעות לייזר

מדובר ככל הנראה על השיטה המפורסמת ביותר, וזו שעבור רבים נחשבת למועדפת. נכון להיום, שיטת הסרת השיער בטכניקת הלייזר נחשבת לזו היעילה ביותר. השיטה מבוססת על עיקרון פשוט למדי: קרן הלייזר פוגעת בשורש של השערה, משמידה אותה וכך ניתן ליהנות מאזור חלק. מובן כי מדובר על סדרת טיפולים ולא על טיפול בודד. ניתן להסיר שיער מכל אזור בגוף, כאשר ההמלצה היא שלא לעשות זאת לפני גיל 18.

 

שיטת האפילציה 

שיטה נוספת שלא ניתן לפסוח עליה בעת שמבצעים סקר שוק ושיטות, היא שיטת האפילציה. שיטה זו מבוססת על מחט חשמלית שמגיעה עד לשורש של השערה, מייצרת חום, פוגעת בכלי הדם וכך מופסקת הצמיחה באזור המיועד. חשוב לדעת: השערה תפסיק לצמוח רק אם היא נמצאת בשלב הצמיחה. למרות שישנם אלו שמביעים שביעות רצון מהשיטה, הרי שיש לה שני חסרונות בולטים:

  • ראשית, יש לעבוד בנפרד על כל שערה ושערה – מה שאומר שמדובר על עבודת נמלים של ממש שדורשת השקעה רבה בזמן (טיפול בודד על מספר שערות יכול להגיע גם לכששעה וחצי)
  • שנית, מסיבה זו השיטה אינה מיועדת להסרות שיער נרחבות (לדוגמא: אזור רגליים, כתפיים או גב), אלא לאזורים קטנים כדוגמת גבות.

 

הסרת שיער באמצעות מכשירים ביתיים

דרך נוספת היא להסיר את השיער עצמאית באמצעות מכשירים ביתיים. רשתות הפארם מנסות פעם אחר פעם להלהיט את קהל היעד עם מכשיר להסרה ביתית, אך נדמה כי עדיין ישנה העדפה ברורה לפנות אל מכון מקצועי המציג תקדימים של הצלחה, ולא להמר על מכונה ביתית לא מוכרת. מובן כי בעת שמדובר על הסרה ביתית מדובר גם על השיטות שלא מבטיחות תוצאות לטווח הארוך – כדוגמת גילוח או שעווה. 

שיטות שונות להסרת שיער – במה לבחור?

איך תבחרו את השיטה המתאימה ביותר לכם?

1. האם הטיפולים עתידים להיות כואבים?

אחד הפרמטרים לפיהם תבחרו את שיטת הסרת השיער, הוא מידת הכאב לאורך הטיפול. כל עוד מדובר על טיפולים כואבים ולא נעימים, הרי שסביר כי לא תצליחו להתמיד בהם, כך שגם התוצאות לא ימהרו להגיע.

2. תקדימים של הצלחה – איזו שיטה הוכיחה את עצמה?

כשאתם משקיעים את זמנכם וכספכם, אתם רוצים לקבל תמורה. שיטת הסרת השיער בלייזר הוכיחה את עצמה כשיטה המספקת תוצאות יפות ולאורך זמן!

3. עלות אל מול תועלת

אז אולי תוכלו לרכוש מכונה ביתית במאות שקלים, אך האם היא באמת מספקת לכם את התוצאות הרצויות? נסו להבין את היחס שבין עלות הטיפול ובין התועלת שהוא מייצר בעבורכם.

4. תופעות הלוואי הצפויות

התופעות הלגיטימיות והטבעיות יהיו אדמומיות שטחית, פריחה נקודתית או תחושת צריבה קלה. כל תופעת לוואי אחרת, נחשבת ללא סבירה.

 

מתעניינים בהסרת שיער? "אמריקן לייזר" במבצעים מיוחדים! אנו מציעים חבילה משתלמת ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים). התקשרו עוד היום לתיאום פגישת היכרות!