6 בעיות קיציות שכל מרכיב משקפיים מכיר

ים! מסיבות! שמש! הקיץ הוא זמן נפלא, אבל אולי טיפ-טיפה פחות לאלה מאיתנו שמרכיבים משקפיים. אם אתם נמנים על הקבוצה הזו, אתם יודעים בדיוק למה הכוונה. הנה כמה בעיות, שכל מי שמרכיב משקפיים בטח מכיר:

  1. המאבק הנצחי – איך לעזאזל אני מרכיב גם משקפי שמש וגם משקפי ראייה בו זמנית. אפילו אם יש לכם משקפי שמש עם מספר, אתם עדיין נאלצים להחליף בין משקפי הראייה לבין משקפי השמש בכל פעם שאתם עוברים מבחוץ פנימה ולהיפך (או שפשוט תהיו הטיפוס הזה שמרכיב משקפי שמש גם כשהוא בין ארבעה קירות).
  2. אתם באמצע הקיץ, אבל במשקפיים שלכם מזג האוויר מעורפל? גם בזה אשם המעבר מן הפנים החוצה, למשל מהאוטו אל כור ההיתוך שמחוץ אליו, והבדלי הטמפרטורות. מה שנשאר לכם לעשות זה לנגב, לנגב לנגב.
  3. טיפות זיעה מוצאות את דרכן אל העדשות שלכם, מעצבנות את העיניים – ואז מתייבשות ומשאירות כתמים על העדשה. הזיעה שלא מצליחה להגיע לעדשות מוצאת את דרכה אל גשר האף שלכם והמשקפיים שלכם מחליקים במורד האף.
  4. אתם לא יודעים איך באמת הים נראה מקרוב, כי אתם לא יכולים להיכנס אליו עם המשקפיים. כשאתם יוצאים מהים אתם צריכים לגשש את דרככם אל המגבת.
  5. אם בחרתם לשחק עם המשקפיים בספורט חופים כלשהו, נגיד מטקות, תתפללו שהכדור לא יעוף לכם לכיוון הפרצוף.
  6. כשתגיעו מהים הביתה ותעיפו מבט במראה, תגלו שפסי השיזוף שלכם לא נעצרו בבגד הים אלא הגיעו גם אל הפנים, ויש לכם משקפי שמש, אבל לא מהסוג הנכון!

6 בעיות קיציות שכל מרכיב משקפיים מכיר

הסרת משקפיים בלייזר – הפתרון הקל

אם כל זה נשמע לכם מוכר, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, לבדיקת התאמה, ללא עלות, כדי לגלות אם הליך של הסרת משקפיים בלייזר עשוי להתאים לכם. מי יודע, אולי בקיץ הבא כבר תוכלו לבלות בים ובבריכה, בלי שום בעיה!

מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור אתכם קשר בהקדם.