הסרת שיער בפנים: 4 טיפים חשובים

הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו. אם החלטתם להיפרד לצמיתות משיער פנים שמפריע לכם כשאתם מביטים במראה, באמצעות הסרת שיער פנים בלייזר, הנה כמה פרטים שכדאי לכם לדעת – לפני שיוצאים לדרך:

  1. עצה חשובה: כדאי להשתמש לעתים קרובות בקרם הגנה טוב. אור השמש מעודד את העור לייצר מלנין, חומר שהופך את העור שלנו לכהה יותר ולעתים גם מצטבר לכדי נמשים ושומות. מאחר שקרן הלייזר מתבייתת על זקיקי השיער הכהים, המלנין פוגע ביעילותה. את קרם ההגנה יש למרוח בכל פעם שיוצאים לשמש ולחדש אותו כל שעתיים, ההמלצה החמה היא להימנע לחלוטין מחשיפה לשמש במשך שבועיים לפני הטיפול ושבועיים אחריו. במדינה חמה כמו שלנו, זה נכון לא רק בחודשי הקיץ החמים, אלא גם באביב, בסתיו ולפעמים אפילו בחורף.
  2. יופי של טיפ: לטיפול הסרת שיער בלייזר בפנים יש להגיע נקיים לחלוטין מאיפור. כמו כן יש להימנע משימוש באיפור במשך שש שעות לפחות לאחר סיום הטיפול.
  3. שווה לדעת: אם אתם סובלים מבעיה של צמיחת שיער פנימה, הסרת שיער בלייזר בפנים עשויה לסייע לכם להתמודד איתה. לצד השמדת הזקיק, טיפול הסרת שיער בלייזר בפנים גם מסייע לצמיחה ישרה של השערה שבה הוא מטפל.
  4. כדאי להיזהר: אנשים רבים נוהגים למרוט שיער פנים, מהשורש. מומלץ מאוד להימנע מכך. פעולה זו עשויה להזרים יותר דם לזקיק, ולגרום לכך שתצמח שיערה חזקה ועבה יותר. אגב, גילוח, בניגוד למיתוס, לא משפיע על גודלה של השערה שצומחת.

הסרת שיער בפנים

הסרת שיער פנים באמריקן לייזר

רשת אמריקן לייזר מציעה ללקוחותיה, בסניפים רבים ברחבי הארץ, שירותים מתקדמים של הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף – וגם בפנים. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, וצוות מקצועי ומנוסה, אנו מציעים לכם חבילות משתלמות, שמלוות אתכם לאורך החיים.

אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטי קשר בטופס שבתחתית האתר, ונשמח לספק לכם מידע נוסף על המבצעים שלנו ככלל, ועל הסרת שיער בלייזר בפנים בפרט.