הסרת שיער בלייזר – מתי רואים תוצאות?

כנראה שאם הייתה שיטה שמבטיחה לכם הסרת שיער ביום אחד, לא באמת הייתם מתלבטים והייתם בוחרים בה. עם זאת, תהליך הסרת השיער הוא תהליך הדרגתי, שאת התוצאות שלו רואים כעבור פרקי זמן שונים המשתנים בהתאם לאזור ממנו מסירים את השיער וסוג השערה של המטופל.

נכון להיום, השיטה המתקדמת, היעילה והמהירה ביותר להסיר בה שיער היא שיטת הלייזר. בעוד ישנם אזורים בגוף בהם השיער נחוץ לכם ומעצים את תחושת הביטחון שלכם, גם ישנם אזורים בהם השיער אינו רצוי – כך שכל שתוכלו לבקש הוא להסיר אותו, וכמה שיותר מהר.

אם עד היום גם אתם עסקתם בשיטות שונות להסיר את השיער כדוגמת גילוח או שעווה, כנראה שגם אתם מודעים לחסרונות הרבים של שיטות אלו:

  • הסרת שיער כואבת, מייסרת ולא נוחה.
  • השיער חוזר לצמוח שוב כעבור מספר ימים.
  • הוצאה כספית לא מבוטלת שגם מכניסה אתכם למעגל הוצאות קבוע.

אז גם אתם רוצים לדעת תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות? המדריך המלא לפניכם:

הסרת שיער בלייזר – מתי רואים תוצאות מלאות?

כבר בפגישה הראשונה שלכם, יציגו בפניכם תכנית טיפולים המפרטת את תדירות הטיפולים ומספר הטיפולים הנדרש. תכנית הטיפולים שנקבעת, מותאמת באופן אישי לכל מטופל בצורה אינדיבידואלית. חשוב לציין זאת ולהדגיש: כל מטופל מקבל התייחסות מלאה ופרטנית, זאת בהתאם לכמה משתנים:

  • האזור שממנו רוצים להסיר את השיער (אזור קטן או נרחב).
  • צפיפות השיער באזור (אזור עם הרבה או מעט שיער).
  • איכות השערה (עבה ועקשנית או דקה ועדינה).

לדוגמה: סביר וכי ללקוחה X, תותאם תכנית הסרת שיער של 7 מפגשים עבור אזור מסוים. עבור אותו אזור בדיוק, תותאם תכנית של 10 מפגשים ללקוחה Y. הסיבה? מאפיינים אישיים שונים, המצריכים עבודה מאסיבית, יסודית וקפדנית יותר על האזור במטרה להסיר את השיער ולהגיע לתוצאות יפות. גם במקרה וכמות הטיפולים גדלה באמריקן לייזר הטיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה.

בנוסף, חשוב לזכור: השיער לא צומח בו זמנית, כך שחשוב לטפח כמה מפגשים בכדי להבטיח כי השיער באזור אכן נוטרל כנדרש. ולא, סביר כי השיער יצמח בחלקים שונים בתוך אותו אזור ספציפי.

"אז רגע, תכנית הטיפולים קבועה ולא ניתן לשנות אותה?"

חד וחלק, לא. תכנית הטיפולים המבוססת על מספר טיפולים משתנה, נועדה על מנת להעניק הערכה לכל לקוח ולקוח. מדובר על הערכה בלבד, זאת בכדי להעניק תמונה בהירה ככל הניתן באשר לתוצאות הצפויות. ישנם מקרים שבהם תוך כדי התהליך מבינים כי ניתן להפחית במספר טיפולים, אך גם ישנם מקרים בהם מתגלה תמונה אחרת: יש צורך להוסיף עוד טיפולים בכדי להבטיח שהשיער באזור הספציפי ינוטרל.

הסרת שיער – האם התוצאות הן לתמיד?

מי שמבטיח לכם הסרת שיער לנצח, מבטיח משהו שלא ניתן להבטיח. טיפולי הסרת שיער בלייזר מבטיחים לכם תוצאות נפלאות ומשביעות רצון, אך אין זה אומר שהשיער לא יצמח שוב בעתיד. מדוע השיער יכול לשוב ולצמוח? משום שבאזורים שונים בגוף ישנם זקיקי שיער שנמצאים במצב "רדום" – כך שבעתיד הם יכולים להתעורר ולבוא לידי ביטוי באמצעות צמיחה באזור בו עברתם הסרה בעבר.

ולא, הטיפול לא כואב כמו שאתם מדמיינים לעצמכם כרגע

טיפול הסרת שיער בלייזר אמנם לא מדגדג, אך בטח שהוא אינו כואב כמו שאתם מדמיינים לעצמכם בשלב זה. מטופלים רבים שהתנסו בהסרת שיער בשעווה בעבר, מעידים כי מדובר על שיטה כואבת ובהרבה יותר לא נעימה. התחושה שאתם עתידים לחוש היא של צריבה קלה, אך באמצעות אמצעים מקררים מפחיתים משמעותית את התחושה הלא נעימה. המטפלים מוודאים דרך קבע את שביעות רצונכם, ובהתאם לבקשתכם פועלים בהתאם.

ב"אמריקן לייזר" חבילת טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה(מלבד אזור הפנים). מעוניינים להסיר שיער בכל חלקי הגוף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!