הסרת משקפיים בלייזר עם אסטיגמטיזם

זה לא שהרכבת משקפיים היא רעיון רע, אלא שאם אפשר ליהנות מאפס תלות במשקפיים – למה לא בעצם? ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאפשר לכם לראות כמו שתמיד חלמתם (והמון פעמים – כפי שראיתם בעבר). על מנת להבטיח תוצאות אידיאליות, כל מועמד לניתוח נדרש לעבוד סט של בדיקות מקיפות ויסודיות. הבדיקות מתבצעות גם ברמת תשאול המועמד, אך גם באמצעות בדיקות רפואיות באמצעות מכשירים מתקדמים.

 

ניתוח הסרת המשקפיים ממנף משמעותית את איכות החיים:

  • אפס תלות במשקפיים (שכחתם את המשקפיים בבית? לא קרה כלום!)
  • לא עוד הוצאות של אלפי שקלים על זוגות משקפיים
  • אזור העיניים פתוח וחושף את הפנים

 

המספרים כיום מדברים על כ-30% לערך המעוניינים לעבור את ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר שנמצאים כלא מתאימים. חשוב לציין כי המון פעמים חוסר ההתאמה הינו תוצר של מצב זמני בלבד, כאשר הדוגמא הקלאסית ביותר היא נשים הריוניות: הן לא יוכלו לעבור את ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר לאורך כל תשעת חודשי ההריון. דוגמא נוספת יכולה להיות של אנשים הנוטלים תרופות, שאינן מומלצות לצריכה במקביל לניתוח הלייזר. בהתאם להפסקת צריכת התרופות, יהיה ניתן לבדוק את התאמת הנבדק לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. המקרה הנפוץ ביותר לאנשים שנמצאים לא מתאמים הוא שינוי מספר בשנה האחרונה, עד שאין שמירה על מספר יציב ללא שינוי לא מומלץ לבצע ניתוח להסרת משקפיים. 

הסרת משקפיים בלייזר עם אסטיגמטיזם

איך מתקבלים הנבדקים המועמדים להסרת המשקפיים בלייזר הסובלים מאסטיגמטיזם? ישנם סימפטומים ספציפים המעידים על אסטיגמציה (צילינדר), והם כוללים את אלו הבאים:

  • ראיה מטושטשת וחוסר יכולת לזהות עצמים או כיתוב
  • כאבי ראש וסחרחורות הנובעים ממאמץ להתמקד
  • חוסר יכולת להתמקד על עצם ולזהותו

 

הסרת משקפיים עם אסטיגמטיזם – ניתן או לא?

אחת השאלות השכיחות ביותר, היא האם ניתן לבצע הסרת משקפיים בלייזר אצל האנשים הסובלים מאסטיגמטיזם? הגיע הזמן להבין זאת אחת ולתמיד. כידוע, אסטיגמטיזם מתואר כמצב שבו ישנו חוסר מיקוד של קרני האור. במקרה זה, המיקוד אינו על נקודה ספציפית אחת (אחרי או לפני הרשתית), אלא על כמה נקודות שונות בו זמנית. כתוצאה מכך, אנשים הסובלים מאסטיגמטיזם יעידו על ראיה מטושטשת ולא ממוקדת ("אני לא מצליח לזהות מה יש שם, אני לא רואה בבירור מה כתוב").

 

אנשים הסובלים מאסטיגמציה מאובחנת, פונים לרוב לפתרון של משקפי ראייה או עדשות מגע לעיניים. עם זאת, חשוב לדעת כי ניתן ליהנות גם מניתוח הסרת משקפיים בלייזר! 

 

"הבנתי שזה ניתוח ארוך וכואב, זה שווה את המאמץ?"

מאחר ומדובר על אזור העיניים הרגיש, ישנם לא מעטים הסבורים כי מדובר על ניתוח כואב ומורכב. אחד הדברים שאנו שמחים לבשר למועמדים לניתוח הסרת המשקפיים בלייזר, הוא כי מדובר על ניתוח של כמה דקות בלבד. לרוב, אנו מסיימים את התהליך בתוך 15 דקות בלבד, כאשר בסופן נמסרות למטופל הוראות באשר לתקופת ההחלמה. הניתוח אינו כואב, ושביעות הרצון ממנה גבוהה מאד.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת:

  • הגיע לניתוח עם מלווה שכן לא תוכלו לנהוג לאחר מכן
  • לנשים: אין להתאפר ביום הניתוח
  • יש לרכוש את מרשם הטיפות מיד לאחר הניתוח
  • חל איסור לבצע פעילות גופנית עד להוראה חדשה מהרופא
  • יש לשתף פעולה באופן מלא באשר לביקורות הנדרשות

 

גם אתם סובלים מאסטיגמציה מאובחנת? רגע לפני שאתם מרימים ידיים – דברו איתנו! אצלנו ב"אמריקן לייזר" ניתן ליהנות מניתוח להסרת משקפיים בלייזר ומבדיקות יסודיות המתבצעות על ידי חוד החנית של הרופאים. לבדיקת התאמה, התקשרו אלינו עוד היום!