ניתן לבצע הסרת משקפיים בלייזר בגיל מבוגר?

אחת מהסיבות השכיחות ביותר לפגיעה באיכות הראייה היא קצב ההתבגרות. זו הסיבה כי ממבט חטוף מסביב, ניתן לראות שמרבית האנשים המבוגרים מרכיבים זוג משקפיים שמטרתם לאפשר להם לראות טוב יותר. מבלי ששמים לב, מפתחים תלות בזוג המשקפיים, ובלעדיהם לא ניתן לקרוא, לצפות בטלוויזיה, לעבוד ובטח שלא לנהוג.

לא אחת נשאלת השאלה והיא האם ניתן לבצע הסרת משקפיים בלייזר בגיל מבוגר. והתשובה? חיובית. מדובר על אחד ההליכים הנפוצים והנחשקים ביותר, כאשר שביעות הרצון הגבוהה מתוצאות הסרת המשקפיים,  מגדילה את מעגל הלקוחות המרוצים יותר ויותר משנה לשנה. ישנו קשר בין איכות חיים ובין ראייה טובה, ואם אפשר בתוך דקות ספורות לשפר את הראייה, למה שלא לעשות זאת?

הסרת משקפיים בלייזר בגיל מבוגר – איך זה עובד?

התהליך שמיושם אצל קהלים צעירים יותר, הוא בדיוק אותו התהליך שמיושם אצל קהלים בוגרים יותר. מדובר על "ניתוח" מהיר שבבסיסו שיוף פני הקרנית באמצעות קרן לייזר. ישנם אלו המדמים את התהליך לפיסול, כאשרו בסופו נוצרת תלות אפסית בהרכבת משקפי ראייה. הליך שכזה חוסך מכם את ההוצאות בעבור רכישת זוגות משקפיים, ובטח שחוסך מכם את רכישת והרכבת עדשות המגע.

דרך אילו משקפיים אתם רוצים לראות את העולם?

אנשים מבוגרים שמבקשים ליהנות מהסרת משקפיים בלייזר, הם לרוב אנשים שבמשך שנים מרכיבים זוג משקפי ראייה דרך קבע. הסרת המשקפיים לעתים לא נתפשת כמשהו אפשרי, בטח לא כשמשפרים את הראיה בצורה כה דרסטית בגילאים מתקדמים יותר.

אז באילו גילאים ניתן לעבור את תהליך הסרת המשקפיים?

התנאי הראשון לביצוע התהליך הוא להבטיח כי המטופל מעל גיל 18. התנאי השני רלוונטי לאנשים בוגרים יותר: ההמלצה היא לעשות את הניתוח לפני גיל 60. התוצאות מוכיחות כי בעת שמבצעים את התהליך על אנשים בגילאים יותר מתקדמים, הוא בהרבה פחות אפקטיבי. על כל פנים, כדאי להגיע למפגש היכרות והתייעצות, שבו יוצגו בפניכם בצורה מלאה היתרונות והחסרונות של ביצוע התהליך בכל גיל.

"אני חושש מאד מהכאבים המלווים את התהליך. מה אוכל לעשות?"

אחד הדברים המפתיעים ביותר הוא העובדה כי ניתוח להסרת משקפיים אינו כואב כלל. אם אתם רוצים להיות מופתעים עוד יותר, דעו כי מדובר על ניתוח קצר שמסתיים במרבית המקרים בתוך 20 דקות בלבד. התהליך הינו תהליך בטוח, המלווה בצוות רפואי מקצועי ומנוסה הכולל רופא, אופטימטריסט וגם אחות. מיד לאחר סיום התהליך, מקבל כל מטופל הנחיות מלאות באשר לשגרת המנוחה הנדרשת, ממה יש להימנע ומתי לשוב לביקורת.

אז איך נערכים על הצד הטוב ביותר לניתוח הסרת משקפיים?

ראשית, יש להגיע לפגישת היכרות ללא התחייבות. בפגישה שכזו מבצעים בדיקת עיניים, ובה מציגים בפני המטופל את האפשרויות השונות ואת התועלות של כל שיטת הסרה. לפני הניתוח בעצמו, יש להיצמד לכללי הבאים:

  • יש לשטוף היטב את העיניים.
  • אין להתאפר לפני הניתוח.
  • יש להגיע עם טיפות עיניים (בהתאם למרשם שנתן הרופא).
  • לאחר סיום הטיפול: אין לנהוג ואין להיחשף לשמש.

אז מתי בפעם האחרונה אתם ראיתם את העולם כפי שתמיד רציתם לראות אותו? אנחנו ב"אמריקן לייזר" מציעים הסרת משקפיים בלייזר – גם לאנשים מבוגרים! אנו מבצעים את ההסרה בשיטות מתקדמות, עם זמני החלמה מהירים ועם תופעות לוואי מעטות. השאירו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם!