סקר: יותר ממחצית הגברים האמריקנים מתביישים בשיער הגוף שלהם

סקר חדש מגלה כי יותר ממחצית הגברים מודים שהם חשים "נבוכים" לגבי שיער גופם. הסקר, שנערך בין 2,000 גברים בארה"ב, מצא, כי 55% מהנשאלים מתביישים בשיער גופם. מהסקר עלה עוד, כי המבוכה משיער הגוף עלולה לגרום לגברים רבים להימנע מפעילויות מסוימות כגון הליכה לחדר כושר ואף מפעילות מינית.

בסקר נשאלו הגברים גם על הרגלי הגילוח והטיפוח. כמעט מחצית מהנשאלים (48%) הודו שהם טעוני שיפור בתחום זה. שישה מתוך 10 גברים אמרו כי הם דוחים את גילוח פניהם מתוך חשש או סתם בגלל עצלנות. אז למה הם לא מתנהגים כפי שהיו רוצים? בתור התחלה, 44% מהגברים שנסקרו רואים בפעילות טיפוח משהו "לא גברי". לדבריהם, זה מביך עבורם להיראות בפרהסיה במכוני הסרת שיער וטיפוח. 62% מהגברים העידו שהם מעולם לא גילחו את גבם ו-53% אמרו שמעולם לא גילחו את רגליהם. 54% מהגברים אמרו כי הם מרגישים שיש סטיגמה חברתית שקשורה להתעסקות הגברית סביב הרגלי הטיפוח

עם זאת, חלק גדול מהגברים אמרו כי הם השתמשו בסתר במוצר טיפוח של בנות זוגם. 47% אמרו שהם מוציאים יותר כסף מבעבר על מוצרים כאלה.

הסרת שיער בלייזר לגברים

כאן באמריקן לייזר, אנו מטפלים כבר שנים רבות בגברים, ויש לנו ניסיון רב בתחום. הניסיון הזה מלמד אותנו שיותר ויותר גברים חשים בנוח לטפל את עצמם, ולבצע טיפולי הסרת שיער באזורים שונים של הגוף – הסרת שיער בגב, הסרת שיער בכתפיים ועוד. אם אתם מתעניינים בהסרת שיער בלייזר לגברים, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטי קשר בטופס שבתחתית הכתבה. נשמח ליצור אתכם קשר ולספר לכם על המבצעים שלנו ולהשיב על כל שאלה.