נהיגה, בעיות ראייה, הסרת משקפיים – דברים שחשוב לדעת

אתם נוהגים בכביש, ופתאום רכב/אופנוע/רוכב אופניים/קורקינט מתפרץ לכביש, ובכלל לא ראיתם אותו. יש מצב, שזה פשוט בגלל שאתם לא רואים מספיק טוב.

באחרונה נערכה בארץ פעילות מיוחדת, שיזמו בין השאר עמותת אור ירוק וחברת שמיר אופטיקה, כדי לבדוק מה מצב הראייה של נהגי ישראל. הפעילות נועדה להעלות את המודעות לצורך בבדיקות ראייה תקופתיות, בפיקוח אופטומטריסטים מוסמכים.

בבדיקות שנעשו ברחבי הארץ, נמצא שכמעט אחד מכל שלושה נהגים נכשל בבדיקות הראיה. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, טען בכתבות שפורסמו בתקשורת שהתוצאות מראות שנהגים רבים לא מודעים לכך שהם לא רואים טוב. לדבריו, הדבר עלול בהחלט להשפיע באופן שלילי על איכות הנהיגה שלהם. הוא הוסיף שמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכול להישאר אדיש לנוכח התוצאות הקשות והזהיר שחובה לשנות החלטות שהתקבלו בעבר כגון ביטול התקנה שחייבה בדיקת ראייה לנהגים בני 40 ויותר. הפרוייקט, אגב, אמור להוות רק את יריית הפתיחה לקמפיין מתמשך להגברת המודעות לנושא בעיות ראיה לא מטופלות.

הסרת משקפיים, בדיקת ראייה וחיים נוחים

כאן ברשת אמריקן לייזר אנו מבצעים בכל שנה אלפי בדיקות ראייה, שנועדו לבדוק אם המועמדים מתאימים לביצוע הליך של הסרת משקפיים בלייזר. יש לא מעט אנשים שחוששים לעבור בדיקות ראייה, מאחר שהדבר עלול לחייב אותם לעשות שימוש בעדשות מגע או במשקפי ראייה. חשוב לדעת, שגם כאשר מתגלית בעיה שכזו, במקרים רבים אפשר לטפל בה באמצעות הסרת משקפיים בלייזר.

אם אתם מעוניינים לעבור בדיקת התאמה להליך של הסרת משקפיים בלייזר, ללא כל עלות וללא כל התחייבות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהשאיר לנו פרטים באמצעות הטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח ספק לכם מידע נוסף ולקבוע פגישת בדיקה באחד הסניפים שלנו ברחבי ישראל.